Litt bekymret...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
er litt bekymret,men det er sikkert ikke noe!? Jeg og mannen var ut på tur i dag. Jeg skulle se på noe,men det var et gjerde i veien....der var det et strømgjerde,jeg tok på det for å se om det var strøm i det...men da var det ikke støm i det,så jeg gikk over,det gikk fint! Men når jeg skulle tilbake,var det plutselig strøm,det kjente jeg når jeg gikk over....kjente det i hele kroppen...Ubehageligt var det! Tror dere det gikk greit med babyen el. at noe kan ha skjedd ? Tror dere h*n kjente det?

Ok, er sikkert rett det som du sier[:)]Er ikke bekymret nå[:)]

Jeg hadde ringt og spurt på føden, sier de att det ikke er noe gale så er det sikkert sann. 

ORIGINAL: stort og lite gull

Jeg ville ringt legevakt eller jordmor (føden er vel litt tidlig i svangerskapet ennå? eller?) DERSOM du ikke kjenner liv i kveld (se det an, drikk brus eller isvann for å fremkalle spark)
Var ei som fikk støt av gjerde i slutten av svangerskapet sist, hun kjente ikke spark hele dagen etterpå og fikk da en hasteul hvor de bare sjekket at jenta hadde det helt fint. Og det hadde hun [:)]

Du skal helst alltid ringe føden i stedet for legevakt...

I mitt forrige svangerskap fikk jeg strøm i meg mange ganger fra slike gjerder ettersom vi den gangen bodde på gård og hadde sauer, men ingen skade skjedde[:D][;)] Tror nok du kan ta det hlt med ro![;)]

Back
Topp