litt bekymret

Hope

Glad i forumet
mannen har blitt syk med feber her[&:]
og eg er jo godt igang med nedreguleringen..

noen som har vært borti det samme eller vet om det har noe å si?
klinikken er stengt frem til mandag så får ikke sjekket med de før det....

Kan desverre ikke svare deg. Håper noen andre kan.

Jeg skal ikke si sikkert, men kan ikke tro det har noe å si!!

håper det ikke har noe å si da, men har jo hørt at svømmerne ikke tåler for høy temperatur....
og så tar det jo 8 uker eller noe sånt å lage nye...
vil jo ikke risikere å stå uten noen svømmer på uttaksdagen..

ORIGINAL: ElinR

skjønner godt du er bekymret...d KAN ha noe å si, men vet ikke hvor mye.. håper han blir raskt frisk[:D] han tar vel sink??
ja, han tar både sink, selen, c-vitamin, omega3 og antioksidanter[:D] og nå også paracet for å få feberen ned...[:)]

ORIGINAL: Hope

skjønner godt du er bekymret...d KAN ha noe å si, men vet ikke hvor mye.. håper han blir raskt frisk[:D] han tar vel sink??
ja, han tar både sink, selen, c-vitamin, omega3 og antioksidanter[:D] og nå også paracet for å få feberen ned...[:)]

d var godt å høre da[:D][:D][:D] ca når blir d uttak??

etter planen er det vel 3 november, men har jo måttet gått noen ekstra dager på sprøyter de andre to gangene....
Har fått øket dosen til 300 denne gangen (hadde 225 sist), så håper det går bedre nå[:)]

d var godt å høre da[:D][:D][:D] ca når blir d uttak??

etter planen er det vel 3 november, men har jo måttet gått noen ekstra dager på sprøyter de andre to gangene....
Har fått øket dosen til 300 denne gangen (hadde 225 sist), så håper det går bedre nå[:)]

lykke til vidre hope!! håper du slipper ekstra dager med sprøyter denne gangen[:)] skal bli spennende å følge deg videre!!

takk takk[:)] 

Har han levert sæd?
Viss han ikke har det så ser det ikke bra ut...når mannen leverer sæd skal han ikke ha hatt feber på 3mnd er det vi har fått beskjed om...
Men håper du får et annet svar på klinikken etter helga...[;)]

Du må nok si ifra til klinikken du hører til, og høre hva de sier.
Er jo desverre ikke det beste som kunne skje, men behøver jo ikka ha noe å si.
Det veit jo klinikken....

ORIGINAL: kate

Du må nok si ifra til klinikken du hører til, og høre hva de sier.
Er jo desverre ikke det beste som kunne skje, men behøver jo ikka ha noe å si.
Det veit jo klinikken....

eg ville også ha ringt.........

håper det ordner seg

Normalt så går dette bra, men litt redusert kan det jo hende det blir. Det er derfor de ikke vil ta en vurderings prøve etter feber, men ring og hør med klinikken din du[:)]

Håper det ordner seg og at dere lykkes likevel[:)]

Skal ringe klinikken på mandag og høre. Kanskje han kan få tatt en ny prøve og se om det fremdeles er liv...

i verste fall må vi avbryte dette forsøket, begynner ikke jo ikke på sprøytene før onsdag, men da blir det
nye 3 måneder ventetid, og eg er så drit lei av å vente. Har jo bodd i denne prøverørsverdenen i et år nå, så hadde håpet
på en god avslutning nå snart.
Jaja, et lite hjertesukk fra meg. Får håpe det beste og vente til mandag.

Har han god sædkvalitet og antall i utgangspunktet tror jeg ikke det burde ha såå mye å si (uten å si dette for sikkert). Ring klinikken på mandag som du sier, så får du et godt svar derfra. Lykke til, krysser fingrene for at det ikke har noe å si.

Back
Topp