Litt bekymret

Frk.90

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Jeg tok en digital på Torsdag når jeg var 4+0 som viste 2-3.
Men hadde en digital til liggende og tenkte jeg får ta den og, er jo litt gøy :P MEN, det poppa opp gravid 1-2 i dag :/ hva skjer nå? Kan jo være at urinen var mindre konsentrert nå når jeg tok denne testen, men.. Huff, burde slutta å ta de testene :( får ikke ro, nervøs for at noe skal gå galt hele tiden!!

Kan jo tyde på nedgang i hcg :( men dra til legen og ta blidprøve!

Kan jo være at urinen var mindre konsentrert nå. Jeg hadde kanskje tatt en ny test i morgen tidlig.

Har ikke flere digitale! Så typisk at det er søndag i morgen. Og legekontoret de har stengt fram til 29 mars, hadde vist tatt langfri. Æsj dette var ekkelt!

Skal ikke alltid stole på ukene på de testene ;)

Tok en strimmeltest. Den øverste er den jeg tok sammen med digital for to dager siden. Syns ikke strimmel fra nå har blitt noe svakere ihvertfall(?) ImageUploadedByBV Forum1458412222.567135.jpg

Så tidlig kan du være helt i grensa for 1-2 eller 2-3. :-) Ville ikke bekymre meg veldig og strimmelen er ikke blitt noe svakere.

Jeg testet 2-3 på søndag og fikk målt hcg til over 6000 på mandag så de testene er ikke noe man skal stole blindt på i alle fall :-)

Back
Topp