Litt bekymret!

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Jepp! Jeg er det. Jeg har hatt det litt travelt i det siste, og føler meg utslitt fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Sto på kjøkkenet og lagde middag i går kveld, så begynte jeg å lekke! Tenkte hvorfor så mye utflod nå? Så kjenner jeg ble våt på buksa også og da måtte jeg løpe på do for å sjekke! Det "bare" utflod! Kjempe rart! Aldri merket til så mye før. Men utover dagen begynte jeg å bli redd. Tenk om det var fostervannet? Er det mulig? Har også litt mer enn normalt utflod nå idag, så jeg er så nervøs:( vil ikke til akuttmottak for tenk om jeg bare er hysterisk! Jeg vet at her tar de meg imot med en gang, men jeg tør ikke! Mannen er seff ikke hjemme heller! Hva tenker dere?

Hvordan gikk det i natt?? Reiste du til legen? Kom det mer utflod? Skjønner godt at du ble/er bekymret jeg... Personlig ville jeg nok ringt legen ja...

Jeg har fått latterlig mye utflod nå i 2. trimester, så det tror jeg ikke er så unormalt. Men er du bekymret bør du jo dra å sjekke, så kan du slappe sv igjen og glede deg etterpå!

Jeg har også veldig mye utflod, det stod også i gravidappen at man mest sannsynlig opplever å få økt utflod i 2 trimester;-)

Fikk ikke dratt i natt for jeg er jo alene hjemme. Ville heller ikke dra med meg hæren min på sykehuset så sent:eek: Ble nå roligere for det kan jo bare være litt for mye utflod ja:/ ahhhh så pinlig å skrive om sånt men er så mye detaljer og bekymringer vi gravide må oppleve:oops: fortsatt samme som igår og tom mannen ble bekymret stakkars. Han vil jeg skal på sykehuset men har ikke tid:( nå pakker jeg godteposer til mini sin klasse og straks må han hentes til lunsj. Leverer kl 14 igjen og da har jeg 1,5t igjen til alle må hentes. Skal prøve å ta en tur på sykehuset om jeg rekker. Takk for tilbakemeldinger dere:rolleyes:

Min jordmor ba meg bruke tampong dersom utfloden ble for ille, så det er jo tydelig at det er ganske vanlig med mye. Håper du får roet deg, evt sjekket det ut at alt er som det skal :-)

Fikk ikke dratt i natt for jeg er jo alene hjemme. Ville heller ikke dra med meg hæren min på sykehuset så sent:eek: Ble nå roligere for det kan jo bare være litt for mye utflod ja:/ ahhhh så pinlig å skrive om sånt men er så mye detaljer og bekymringer vi gravide må oppleve:oops: fortsatt samme som igår og tom mannen ble bekymret stakkars. Han vil jeg skal på sykehuset men har ikke tid:( nå pakker jeg godteposer til mini sin klasse og straks må han hentes til lunsj. Leverer kl 14 igjen og da har jeg 1,5t igjen til alle må hentes. Skal prøve å ta en tur på sykehuset om jeg rekker. Takk for tilbakemeldinger dere:rolleyes:

Synes det er kjempebra at du skriver om det jeg, jeg var virkelig ikke klar over at det var vanlig med mye utflod. Har ikke tenkt noe over det sjøl, men tipper jeg hadde blitt stressa hvis jeg hadde opplevd det på den måten du gjør!

Du kan jo bare ringe legen og høre? Om de er enig at du bør komme inn bør du jo reise, men hvis ikke så kan du ta det helt med ro:) Men som sakt, dette er du ikke alene om;)

Hvis du er usikker kan du gå med bind en time eller to før du reiser på sykehus/føden. Der kan de fort Sjekke om det er utflod eller fostervann :)

Under forrige svangerskap så hadde jeg en del utflod. Det var tynt og var veldig likt fostervann. Jeg var så sykehuset og da var det vist veldig vanlig . Om du er bekymret så ville jeg ha tatt meg en tur :)

Tusen takk for mange beroligende svar! Jeg er ikke mer bekymret nå, så takk igjen. Det har dempet seg litt her og jeg rakk ikke stikke innom sykehuset og fikk ikke ringt for ble så usikker og vil ikke "drite" meg ut:oops: er nå skråsikker på at dette bare var utflod etter å ha sjekket i hele i går og idag. Skal nok følge med i et par dager til.. Også har jeg ul time om ikke lenge (05.12):)

Tusen takk for mange beroligende svar! Jeg er ikke mer bekymret nå, så takk igjen. Det har dempet seg litt her og jeg rakk ikke stikke innom sykehuset og fikk ikke ringt for ble så usikker og vil ikke "drite" meg ut:oops: er nå skråsikker på at dette bare var utflod etter å ha sjekket i hele i går og idag. Skal nok følge med i et par dager til.. Også har jeg ul time om ikke lenge (05.12):)

Lurt å gå med bind, for da kan du lukte på det etterpå - er det søt lukt kan det vera vatn. Ellers er det nok berre litt utflod. Sliter med mykje denna gongen her - er ekkelt! :P
Ikkje lenge igjen til OUL no :) Så deilig :)

jeg hadde hatt en travel dag og var sliten og ikke sitti ned å hvilt noe, da lakk jeg også. tenkte det verste men men kom ikke noe mer heldigvis. har en del utflod også men det hadde jeg i sist også ;) så man passe på og ikke slite seg ut :)

sånn har jeg hatt det fra før ikmnoen dager mindre enn andre ☺

Lurt å gå med bind, for da kan du lukte på det etterpå - er det søt lukt kan det vera vatn. Ellers er det nok berre litt utflod. Sliter med mykje denna gongen her - er ekkelt! :p
Ikkje lenge igjen til OUL no :) Så deilig :)
Har ikke hatt planer om å lukte på et bind :) Men har også hatt veldig mye utflod og det lukter sukker av meg, hadde også utslag på urinstix på glukose, men blodprøver viste at alt var ok, kan det være fostervann som lekker, er i dette svangerskapet veldig følsom skal det sies overfor søte lukter, klarer bla ikke lukten av sjokolade eller kaker.

Back
Topp