Litt bekymret...

Shakira

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg ble innlagt på sykehuset for et par dager siden.Pga smerter i magen. Sannsynligvis cyste som har sprukket fant de ut. Jeg hadde flere men de var så små.
Første dag ble jeg undersøkt,blodprøver,ultralyd osv. På ultralydn så det greit ut. Fant ikke ene eggstokken da:P Ellers så fikk jeg se lille bøllefrøet:) Å hun sa at det kun godt se ut som om at jeg var 5 uker å noen dager på vei.

Igår så var det en annen lege som undersøkte meg. Hun fant begge eggstokkene. Så var det så vidt vi så bøllefrøet i går. Så sa legen at plommesekken ikke var helt rund. Så hun ville at jeg skulle komme tilbake neste mandag for å sjekke at ting har forandret seg å at alt går som det skal. Blir litt forvirret da legene sier to forskjellige ting. Så sa hun også at jeg kanskje kunne være tidliger en 5uker.
Er det noen som vet noe om dette med plommesekken at den skal være helt rund med en gang så tidlig i svangerskapet?

Ps:blodprøver å alt var fine.

Blir så bekymret. :(

Plommesekken kan vel være avlang også?!? Nå har jeg aldri så tidlig som i uke 5, så vet desverre ikke om den må det så tidlig..

TuMmY LoVe

Skjønner godt at du blir bekymret, ville jeg og blitt. Har dessverre ikke noe svar til deg. Jeg så plommesekken i uke 6+0 og hjertet i 7+2.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Håper bare alt går bra. Neste mandag skal jeg tilbake til sykehuse for å blir undersøkt. Dere skal få høre hvordan det gikk.

Back
Topp