Litt bekymret.

Hvilken klinikk tilhører du? På Riksen er RD 12 testedag for alle, så hvorfor i allverden får du kjeft for å ha testet "alt for tidlig"? For en megge!!!

Æsj.. Jeg fikk akkurat den samme beskjeden da jeg endelig fikk positiv test i fjor høst (mistet dessverre i uke 5). De mente jeg hadde testet for tidlig, de sier man ikke skal teste før dag 21... Lenge å vente.. Så sykehusene har veldig forskjellig syn på testedag. Håper du er gravid!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvilken klinikk tilhører du? På Riksen er RD 12 testedag for alle, så hvorfor i allverden får du kjeft for å ha testet "alt for tidlig"? For en megge!!!
Ser jo at de aller fleste har fått testdato rundt 12-14 dager etter innsetting. Vi fikk beskjed om 3 uker etter innsetting. Vi tilhører Ullevål. Men vi ble overført fra Riksen til Ullevål pga kapasitet, så jeg regnet da med at de gjør ting på samme måte, også siden noen av legene er både her og der. Men rutinene er tydeligvis ganske så forskjellige. Ikke fått beskjed om testdato, kun at det burde være tre uker etter innsetting. I tillegg tas det ikke blodprøver e.l. Ja ja, vi får bare forholde oss til det.....

Back
Topp