Litt bekymret

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Hei dere skjønne juni-damer.

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere. Jeg er litt testegal, og klarer ikke å slutte å ta disse testene for å se at jeg fortsatt er gravid. Den første testen tok jeg på IKM 13 dpo. Det tok flere minutter før jeg så noen strek der, og etter 5 minutter tok jeg dette bildet: t.JPG
Et par timer etterpå tok jeg en digital test, og den viste gravid 1-2.. :)

Etter dette hadde jeg ikke flere billigstrimler igjen. En liten uke etter jeg hadde tatt den digitale tok jeg en ny digital som viste 2-3 :) Veldid fornøyd med at HCG tydeligvis steg som det skulle.. Men nå har jeg skaffet meg billigstrimler igjen, og tester hver dag. Denne strimmelen ble tatt i dag 6+1.. Ser jo at streken har blitt sterkere, men i forhold til andre tester her inne, og hvor langt jeg er på vei så synes jeg ikke at den er sterk nok... IMG_1542.JPG
Ser jo på andres tester her inne hvor test-streken er like sterk som kontrollstreken. Jeg vet at alle produserer hcg i forskjellig tempo, men klarer ikke helt å falle til ro.. :(

Hva synes dere. Grunn til bekymring?

Hilsen stresset førstegangsgravid....

På billig tester er det vanskelig å måle styrken på streken. En strek er en strek, og at du har fått poitiv med tydelig hcg stigning pga økt antall uke på digital er kjempebra:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere er gode. Jeg puster allerede lettet ut her jeg sitter. :D :love2:love2

Ingen grunn til bekymring! :D

Hvor sterk strek man får kommer an på hvor langt på vei man er, hvor mye/fort HCG man produserer, når på døgnet testen er tatt, hvor mye man drikker osv osv :) Har ingenting å si :))

Kan du ikke kjøpe en digital til? :D

Jo, jeg har jo tenkt på det. Men så er det 175,- rett ut av vinduet. Ha ha. Har allerede tatt to.. Kommer sikkert til å gjøre det. Men det sier uansett ikke mer enn 3+.. :p

Sniker fra mai ;) Forrige graviditet så bestilte jeg fra billig-tester.no, men det er jo nå to år siden. Fikk da en helt annen type tester enn de jeg fikk nå. Der ble streken sterkere etter hvert, og jeg syns så klart dette var stor stas. Denne gangen sendte de ut en helt annen type tester (de du viser på bildet ser det ut som), og de har variert i styrke helt siden jeg tok den første. Eggløsningstestene derifra blir knallsterke, mens graviditetstestene har enda ikke "gravidstreken" blitt sterkere enn kontrollstreken. Jeg tar det med knusende ro, for jeg vet at de oppfører seg ulikt. Så ikke tenk på det, det står jo også i bruksanvisningen at styrken varierer og at det ikke spiller noen rolle. Relax, en strek er en strek :D

Så lenge det er strek synes jeg ikke du skal bekymre deg.
Testene er forskjellige, jeg testet negativ på stiks 1 og 2 dager etter ikm.
3 dagen brikte jeg clearblue og fikk positiv.

Sniker fra mai ;) Forrige graviditet så bestilte jeg fra billig-tester.no, men det er jo nå to år siden. Fikk da en helt annen type tester enn de jeg fikk nå. Der ble streken sterkere etter hvert, og jeg syns så klart dette var stor stas. Denne gangen sendte de ut en helt annen type tester (de du viser på bildet ser det ut som), og de har variert i styrke helt siden jeg tok den første. Eggløsningstestene derifra blir knallsterke, mens graviditetstestene har enda ikke "gravidstreken" blitt sterkere enn kontrollstreken. Jeg tar det med knusende ro, for jeg vet at de oppfører seg ulikt. Så ikke tenk på det, det står jo også i bruksanvisningen at styrken varierer og at det ikke spiller noen rolle. Relax, en strek er en strek :D

Tusen takk for at du kommer snikende helt fra mai for å berolige meg :) :) Det setter jeg veldig pris på. Godt å høre det du forteller om testene. Har bare hatt en følelse av at "alle" sine tester blir så veldig sterke etterhvert. Men nå vet jeg bedre, og kan virkelig slappe av. Igjen, takk. :)

Så lenge det er strek synes jeg ikke du skal bekymre deg.
Testene er forskjellige, jeg testet negativ på stiks 1 og 2 dager etter ikm.
3 dagen brikte jeg clearblue og fikk positiv.

Takk for svar :) :) Det er jo sånn jeg egentlig vet, og jeg sikkert ville svar alle andre, men når det kommer til meg selv, så blir jeg kritisk og nervøs med en gang. Er så godt å høre fra dere kloke damer. Hva skulle jeg gjort uten babyverden?! :love7

Takk for svar :) :) Det er jo sånn jeg egentlig vet, og jeg sikkert ville svar alle andre, men når det kommer til meg selv, så blir jeg kritisk og nervøs med en gang. Er så godt å høre fra dere kloke damer. Hva skulle jeg gjort uten babyverden?! :love7

Vet hvordan det er, jeg tok en ekstra test i går skal jeg innrømme, føler mwg egentlig ikke så gravid akkurat nå.
Trodde jeg skulle være helt rolig og kunne dette fra før jeg, er liksom bare ca 2 år siden sist...

BILLIG STRIMLER:P hos meg tok det 20 min før test streken ble like sterk som kontroll streken mens på andre tester som apotektestene så er den like sterk:) ikke bekymre deg du er kvalm på morgene det er et kjempe godt tegn sier jordmoren min:D

Vet hvordan det er, jeg tok en ekstra test i går skal jeg innrømme, føler mwg egentlig ikke så gravid akkurat nå.
Trodde jeg skulle være helt rolig og kunne dette fra før jeg, er liksom bare ca 2 år siden sist...

Ja, det gjør noe med oss å gå gravid. Det er i allefall HELT klart. Så ustabil har jeg aldri vært :p

Jeg hører mange sier at det er utrolig hvor "fort man glemmer" fra et svangerskap til det neste. Merkelig det der :)

BILLIG STRIMLER:p hos meg tok det 20 min før test streken ble like sterk som kontroll streken mens på andre tester som apotektestene så er den like sterk:) ikke bekymre deg du er kvalm på morgene det er et kjempe godt tegn sier jordmoren min:D

Du er skjønn <3 Og ja, jeg er jo kvalm. :) Har også hørt at det er et godt tegn, så jeg er fornøyd med det. Hehe :D

Jeg driver også og tester hver dag enda. Streken blir sterkere og sterkere, men den er ikke så sterk som den du har der enda. :p

Back
Topp