Litt bekymret....

Åsa80

Betatt av forumet
... Fordi jeg er uke 16 og har ikke kjent noe på nesten en uke..... Er i toppform og har spist masse hver dag! Jeg har jo vært så ekstremt kvalm at jeg har gått ned mange kg. Men detgjør ingenting sier legen... Her vel nok å ta av hihi. Uansett,... Denne uka har jeg vært i toppform , spist masse. Vært våken på kveldene ( jeg pleide å sovne tidlig! ) og jeg kjenner ingenting i magen :( Jeg håper alt er bra med babyen! Sikkert bare jeg som bekymrer meg,,,
 
Hvis det er noen trøst kjenner ikke jeg like mye som med nummer 1 jeg heller, kjente mer for en uke siden enn jeg gjør nå, men det ordner seg :) Snart klager vi over at de sparker for hardt ^^
 
jeg har ikke kjent no enda, selv om dette er nr2.. så tror du kan ta det helt med ro.. er etter uke 24 du skal kjenne no hver dag:)
 
Jeg er en av de som kjente liv ganske tidlig, i uke 12. Men de 2 siste ukene har jeg ikke kjent NOE..Men jeg var på tidlig UL for to dager siden, så jeg vet det er liv der inne :)
Men jordmoren som tok UL på meg sa at jeg har forranliggende morkake, og den flytter seg oppover med livmora som regel, og da kjenner man lite liv.
Så bare ta det med ro og nyt at du ikke har noen symptomer, de kommer plutselig tilbake ;D
 
Kjenner heller ikke noe.. Men Jeg fant angelsounden igår, etter å ha lett etter den i 1mnd;p, og etter et batteribytte og litt leting over magen fant jeg lyden av den lille :) Spyr heller ikke hver morgen lengre, men er kvalm enda da..
 
Takk for respons jenter :) jeg kjente liv fra uke 11 forrige svangerskap.. Bare derfor. Alt er annerledes denne gangen :)
 
Kanskje den har endret døgnrytme, sover rett og slett...
 
Typisk det.. Etter jeg hadde vært her inne i gårkveld så begynte det:p kvalmen kom og jeg begynte å fryse og følte meg pyton igjen:) hihi så når jeg gikk å la meg så var jeg faktisk ba veldig glad for at jeg hadde en bøtte med meg, sånn i tilfelle jeg kom til å kaste opp... Hehe
 
Back
Topp