Litt bekymret...

Snodig

Betatt av forumet
Har vært forkjølet og litt feber de siste to dagene, men prøvd å få i meg mat og drikke for det, men da jeg stod opp i dag og sjekket vekten hadde jeg gått ned 2,5 kilo!! Og mannen sa at magen var halvert, jeg er glad jeg skal til jordmor nå straks så jeg får sjekket om alt er bra...
 
huff da. men trøst deg med d. at d er din kropp d tas av og ikke bebi i magen. jeg hadde nettopp spysjuka og gikk ned 2,5 kg. kom fort på igjen når jeg ble frisk. d med at magen din er halvert kan jo være at du har vært oppblåst kanskje. hmmm. lykke til på kontroll. alt er nok i sjønneste orden. kleeeem 
 
Du skal ikke bekymre deg for det :)
Alt er nok bare bra! :) 
Den lille tar næring fra dine reserver, så ingen fare :)
 
Signerer de andre. Babyen merker ikke noe til din nedgang, så ikke stress med det.
 
Takk for trøstende ord jenter 
Da er jeg tilbake fra jordmor og alt så helt tipp topp ut heldigvis, jm bekreftet at frøkna i magen tok det hun skulle av næring selv om ikke jeg fikk i meg nok. Og selv om jeg ser at magen har blitt mindre, så lå faktisk SF målet over streken denne gang. Fikk også en liten kjapp titt på mageboeren med UL og der lå hun med stumpen i været og sovog hadde vokst akkurat så mye hun skulle til å være 20 uker idag. Deilige nyheter før påske :)
 
Back
Topp