Litt bekymret etter UL

Ikke greit når man blir så bekymra.. :( men jeg tenker de hadde sagt noe om de så noe som ikke var normalt :) Håper du får ny ul så fort som mulig for å se det bankende hjertet :)
Nei det er ikke morro , i allefall ikke når jeg har vært gjennom en missed abortion i forrige svangerskap .. Da klarer man virkelig ikke slappe av :-(

Desemberbarn 2014 krysser fingre

Nei det er ikke morro , i allefall ikke når jeg har vært gjennom en missed abortion i forrige svangerskap .. Da klarer man virkelig ikke slappe av :-(

Ser den.. håper alt er i orden denne gangen, og det hørest som at det ikke er noe å bekymre seg for (lett å si) :)

Slenger meg med de andre her og sier jeg ville prøvd å ikke bekymre meg... Det er veldig tidlig og veldig i grenseland og hvis man får høre hjertet kjempefint, men man må ikke gå i kjelleren om man ikke hører det. Helt normal. :)

Prøv å slapp av, så gleder vi oss til å høre hvordan neste ul går... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser flere har delt erfaringer og jeg håper du får ny ul om kort tid og får se at alt er i orden :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slenger meg med de andre her og sier jeg ville prøvd å ikke bekymre meg... Det er veldig tidlig og veldig i grenseland og hvis man får høre hjertet kjempefint, men man må ikke gå i kjelleren om man ikke hører det. Helt normal. :)

Prøv å slapp av, så gleder vi oss til å høre hvordan neste ul går... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk takk skal holde dere oppdatert ved neste UL :)

Så hærlig å se et bankende hjerte! <3

Ja det var fantastisk <3 så nå får jeg bare håpe det lille hjertet fortsetter å slå <3 men det var godt å se :)

Godt å høre at alt var bra :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hei kjære deg! Hadde ikke sett denne tråden.. Jeg var på tidlig UL dagen etter deg, 9. april da jeg var 5+6 og freaka ut fordi man ikke kunne se hjerteslag (hadde googlet litt for mye..) Men gynekologen ville egentlig ikke ta UL for han mente det var egentlig for tidlig til å se noe som helst. Jeg skal tilbake på onsdag, fikk du også ny time? Mest sannsynlig får vi gode nyheter da :D krysser fingrene både for deg og meg<3

sendt fra mobilen via BV-appen

Da var enda en UL overstått, og idag så vi en liten reke med blinkende hjerte :-)! Hun trodde jeg var 6 + 4 med tanke på at fosteret var 7 mm stort:) så er nok en uke senere enn forventet

Jeg skrev visst litt for tidlig. Så bra at du fikk se hjertet <3 Kjempenyheter! Nå ble jeg glad :) Legen min hadde påskeferie og denne uka, så ingen mulighet før neste uke, men håper jeg er like heldig :)

Jeg skrev visst litt for tidlig. Så bra at du fikk se hjertet <3 Kjempenyheter! Nå ble jeg glad :) Legen min hadde påskeferie og denne uka, så ingen mulighet før neste uke, men håper jeg er like heldig :)

Jeg var på Ny UL 9 dager etter da jeg ikke så noe hjerte.. Så veeeeldig mye skjer på en uke :-)!! Krysser alt jeg har for deg og jeg er 100 % sokker på at om svangerskapet er som det skal sæ ser du hjerte allerede på neste UL! Bare krev en ny time <3 jeg tok UL nr 1 hos volvat ( 1209 kr!!!!!) så dro jeg til fastlegen og ba henne henvise meg til en kommunal gyn. Da koster hver time 57kr, å da får jeg oppfølging hver andre uke frem til uke 12 siden jef hadde MIssed abortion sist. Oppdater her når du hR vært til ny undersøkelse <3 sikker på at det går bea!!

Back
Topp