Litt bekymret etter UL

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hei hei! Håper noen vil svare meg.
Har hatt exu og MA tideligere, var derfor på tidlig UL i går . I følge mensen så var jeg 6 + 0 i går, men jeg tror jeg hadde el litt senere enn normalt , å da er jeg eventuelt 5 + 5 ..
Ul viste en fostersekk, og en plommesekk, men ingen foster .. Gyn sa dette var normalt da det var tidlig, men jeg er livredd for at det er en tom fostersekk.. Er det noen som har noe erfaring eller noe å komme med når det gjelder dette? Bør jeg være bekymret ? Eller er det alt for tidlig? Vet det er mange som ser bankende hjerte allerede i uke 6.


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Tror ikke du trenger å bekymre deg. Du ligger akkurat i grenseland for når en kan se det lille hjertet på UL :)
 
Tror ikke du trenger å bekymre deg. Du ligger akkurat i grenseland for når en kan se det lille hjertet på UL :)
Takk for svar :) ja, det er nok mye mulig. Men når jeg googler ( ja dumme meg googler for mye) på ul bilder i uke 6 så synes så mye mer enn det jeg så å da blir jef bekymret igjen da vetdu. :-/! Kunne ikke dette bare være bekymringsfritt og flott ❤️ huff


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Det er fortsatt tidlig!! Det går nok helt fint :) Google er farlig for gravide... :P
 
Jeg skjønner deg godt, er i samme situasjon som deg. Ble beroliget av legen i dag da, som kunne så vidt skimte et lite hjerte. Det var ikke lett å få øye på sa han, og da mente han jeg var maks 6 uker på vei (selv om jeg mener jeg er lenger).
 
Jeg skjønner deg godt, er i samme situasjon som deg. Ble beroliget av legen i dag da, som kunne så vidt skimte et lite hjerte. Det var ikke lett å få øye på sa han, og da mente han jeg var maks 6 uker på vei (selv om jeg mener jeg er lenger).
Okei så bra de så er hjerte! Hos meg var det bare en pitteliten prikk.
Men skal prøve å komme meg på ul rett etter påske så får vi se igjen da .. Er bare denne ventetiden!


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Ventetiden er kjedelig ja, vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste :)
 
Er for tidlig før uke 6 for å kunne se noe Var i UL da jeg var 6+3 å alt vi så var en strek med en blinkende prikk på :P Fikk høre hjerte, du fikk vel ny time om noen uker? :)
 
Er for tidlig før uke 6 for å kunne se noe Var i UL da jeg var 6+3 å alt vi så var en strek med en blinkende prikk på :P Fikk høre hjerte, du fikk vel ny time om noen uker? :)
Okei :) bekymrer meg bare at vi ikke så noe " foster ". Gjorde det privat ( hos volvat ) så skal til legen min på fredag å bli henvist slik at det ikke blir så dyrt for meg! :)


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Okei :) bekymrer meg bare at vi ikke så noe " foster ". Gjorde det privat ( hos volvat ) så skal til legen min på fredag å bli henvist slik at det ikke blir så dyrt for meg! :)


Desemberbarn 2014 krysser fingre
er ikke mye å se i uke 5, hjerter begynner å slå 5+5 å man ser det ikke på UL før uke 6. mye som skjer på noen dager. og om du ikke er sikker på eggløsning er det iallefall ikke noe å stresse med. fostrene vokser i rykk og napp iallefall frem til uke 18 da oul er. så UL i uke 9 kan se ut som uke 7 mens ul i uke 10 kan se ut som uke 11 liksom :P
 
Jeg var når jeg var 5+4, og hun kunne ikke se at jeg var gravid en gang .. Men det var jeg jo, han er 1 år nå ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
er ikke mye å se i uke 5, hjerter begynner å slå 5+5 å man ser det ikke på UL før uke 6. mye som skjer på noen dager. og om du ikke er sikker på eggløsning er det iallefall ikke noe å stresse med. fostrene vokser i rykk og napp iallefall frem til uke 18 da oul er. så UL i uke 9 kan se ut som uke 7 mens ul i uke 10 kan se ut som uke 11 liksom :P
Åja dette hjalp VELDIG! Kjenner jeg er myye roligere nå :) eneste grunn for ul så tidlig for meg var for å se at det ikke var utenfor livmoren igjen:)
Da skal jeg slappe av å nyte litt fremover så satser jeg på å se et hjerte i uke 8 <3


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Jeg var når jeg var 5+4, og hun kunne ikke se at jeg var gravid en gang .. Men det var jeg jo, han er 1 år nå ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
SÅÅ "godt" å høre :) da skal jeg ta det roligere fremover nå .. <3 tusen takk for svar dere er supre!!


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Åja dette hjalp VELDIG! Kjenner jeg er myye roligere nå :) eneste grunn for ul så tidlig for meg var for å se at det ikke var utenfor livmoren igjen:)
Da skal jeg slappe av å nyte litt fremover så satser jeg på å se et hjerte i uke 8 <3


Desemberbarn 2014 krysser fingre
Da hadde du en vellykka UL da, siden du hadde graviditet inni livmora, tyder på at der er bare en inni der og plumesekken er jo en bra ting, iallefall en begynnelse på noe som skal bli et menneske :)
I uke 8 kan du nok se hjerte ja og noen små sprell fra bønna :)
 
Da hadde du en vellykka UL da, siden du hadde graviditet inni livmora, tyder på at der er bare en inni der og plumesekken er jo en bra ting, iallefall en begynnelse på noe som skal bli et menneske :)
I uke 8 kan du nok se hjerte ja og noen små sprell fra bønna :)
Ja det blir spennende :) !!


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Jeg var på ul uke 5+5 i ett tidligere svangerskap og kunne ikke se noe hjerteslag. Kom tilbake 7+5 og da slo hjertet som bare det :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ikke greit når man blir så bekymra.. :( men jeg tenker de hadde sagt noe om de så noe som ikke var normalt :) Håper du får ny ul så fort som mulig for å se det bankende hjertet :)
 
Back
Topp