Litt bekymra..

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Heisann.
Eg er reist på tur idag og skal til Kiel. Liten snue og tilbake på søndag. Uansett.. Eg har voldsomt hard og "oppblåst" mage og verk voldsomt nedentil/ nederst i magen ned mot blæra. Veldige "sammentrekkningar". Er også verre når eg trakkar ned med venstre fot. Det føles ut som eg må på toalettet heile tiden og eg er litt bekymra.. Kjem med jevne mellomrom.
Kva kan dette være? Takkar for svar :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det kan være uvi, disse symptomene (hvis jeg forsto det du skrev rett) hadde jeg også når jeg hadde en kraftig uvi! Det kan bli nyrebekkenbetennelse, og det er fælt, så anbefaler deg å sjekke det opp, for når det blir vondt, så blir det uholdbart :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det kan være uvi, disse symptomene (hvis jeg forsto det du skrev rett) hadde jeg også når jeg hadde en kraftig uvi! Det kan bli nyrebekkenbetennelse, og det er fælt, så anbefaler deg å sjekke det opp, for når det blir vondt, så blir det uholdbart :)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk for svar :)
Eg har hatt nyrebekkenbet. Mange ganga før- har uvi meir som kronisk. Føler ikkje det er det- men dei seie jo at symptomene er veldig annerledes når ein er gravid, så det skal eg sjekke opp i så fort som mulig!! :) Takk for tips! Er ikkje godt det nei! :(

Takk :) Føler meg litt bedre idag, håpa det går den rette vegen :)

Hvordan går det?
Jeg trodde jeg hadde uvi, men var bare veslejenta som hadde lagt seg langt med hodet ned i bekkenet. Det svei og var vondt noen dager. Fryktelig nedpress. Er ikke det du kjenner da?
I allfall viktig å få sjekka opp i tilfelle det er uvi!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan går det?
Jeg trodde jeg hadde uvi, men var bare veslejenta som hadde lagt seg langt med hodet ned i bekkenet. Det svei og var vondt noen dager. Fryktelig nedpress. Er ikke det du kjenner da?
I allfall viktig å få sjekka opp i tilfelle det er uvi!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Går bedre, men fortsatt ikkje heilt i strøk. Det kan det godt være. Tenkte ringe ned til jordmor i morgon og få ein time om ledig- uansett sjekke urinen som du seie.
Det er godt mulig det kan være som du seie :) synes alle desse symptoma/ forskjellige tegna er vanskelege å "skjønne" seg på.

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Takk :) Skal eg gjere :)

Eg var på ekstra kontroll av JM idag sida eg ikkje har kjent bevegelse sidan lørdag. JM meinte alt var fint, både blodtrykk, hj.rytme til baby osv. Einaste urinprøven som var litt utslag på. Ho satt den til dyrkning, får svar i morgon :)
Eg verk ein del i ryggen og i magen - men er ikkje sånn som på fredag :)
Om eg ikkje kjenner liv til ikveld skal eg på UL i morgon.
Håpar på å få kjent eitt spark eller to! :)

Back
Topp