Litt bekymra i dag

Leno

Gift med forumet
Er 10 uker på vei og har hatt små blødninger hver dag de siste 5 ukene ca.. Men i dag våknet jeg opp til mye brunlig blod.. Noen andre som har hatt det på samme måte? Har det da gått over og alt gikk bra?

Har ingen smerter (vet hvordan en SA føles - mistet før i uke 10) og har to ganger tidligere nå hatt større blødninger, men syns de gav seg fortere... *sukk litt lei av å bekymre meg nå*

Kom gjerne med tips/ erfaringer!! [:)]

Uff, ikke noe greit å gå og bekymre seg. Tror kanskje eg ville tatt kontakt med lege og fått tatt hcg-prøver eller evt fått tatt UL bare for å bli beroliget. Ikke noe greit for kroppen din nå å gå rundt å være redd.

Håper alt er bare bra med spiren din! Lykke til[:)]

(har desverre bare dårlig erfaring selv, spottet byttetlitt i uke 5 og begynte å spotte igjen i uke 9. Ingen smerter. Var desverre MA og spiren hadde vært død lenge. Men eg hadde dårlig følelse hele tiden, akkurat som eg viste innerst inne at ting hadde gått galt[&o] Håper virkelig ikke det er tilfellet for deg!)

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Uff, ikke noe greit å gå og bekymre seg. Tror kanskje eg ville tatt kontakt med lege og fått tatt hcg-prøver eller evt fått tatt UL bare for å bli beroliget. Ikke noe greit for kroppen din nå å gå rundt å være redd.

Håper alt er bare bra med spiren din! Lykke til[:)]

(har desverre bare dårlig erfaring selv, spottet byttetlitt i uke 5 og begynte å spotte igjen i uke 9. Ingen smerter. Var desverre MA og spiren hadde vært død lenge. Men eg hadde dårlig følelse hele tiden, akkurat som eg viste innerst inne at ting hadde gått galt[&o] Håper virkelig ikke det er tilfellet for deg!)

Takk for fint svar! [:)] Trist å høre om MA`en din - alltid vondt når slike ting skjer! [&o]

Hadde slik blødning to ganger da jeg ventet første.. Han er 10 år nå [;)]

Nå er det mye ferskt blod... og jeg er pessimistisk!!! [&o][&o]
Prøver å ringe legevakten, men får ikke svar. Er vel uansett lite de kan gjøre....

Hadde en liten blødning i uke 12, men det var bare litt etter jeg våknet, ringte lege med en gang, og ble sendt på UL. Gjør heller det, så slipper du og bekymre deg, jeg personlig hadde ikke klart og vente i så mange dager som deg. Lykke til!

Back
Topp