Litt bekymra her æ sitt...

Det var ikke noe koselig,nei [8|] Ønsker deg riktig lykke til i morra- krysser fingra for at du kommer jublende inn hit og forteller at alt er i orden med nurket ditt!!! [:)]

Hei lillemor.. Kordan gikk d idag? Nesten så æ må sende dæ nummere mitt for oppdatering.. Håpe no hvertfall at alt så bra ut! På tide å trappe litt ned på jobbinga no kanskje? Vil jo ikkje at d ska skje nåkka me lille gulle.. *klem*

Ja da va den her dagen overstått!!!
Måtte vente i over en og en halv time før æ fikk komme inn, masse frem og tebake, sia æ sko skvises inn..
Hadde heldivis ei venninna me som hjalp mæ å korte ne ventetia litt, håpe bare ikkje de andre som satt på gangen der lamme åss syns vi va altfor plagsom, hehe[:D]
En lege som tok ultralyden den her gangen, målte opp og ned alle veia gang på gang..
Men alt viste sæ te slutt å være heilt iorden!!!![:D] *puuh*
Lillingen har ikkje snudd sæ enda, å ligg me hodet rett under ribbeinan mine på høyresia, og fotan nede te venstre, så d va derfor SF-målan va blidd som dæm hadde blidd, sia h*n ligg på skrå..
Tok mæ fri idag og imårra, blei rimeli oppkava av all engstelsen igår, så ska æ te legen da å få sykemelding, blir mest sannsynli 50% eller nåkka..

PS! Fikk ikkje sett ka d va førr en sist, så hadde jo håpa litt på d idag, men den gang ei!!
Fikk ikkje engang se ansikte te lille rakkern, lå å holdt hendern foran!!!!! Skikkeli liten luring me andre ord, hehe!![;)]

Lindaen, du ska få nr mitt, og vise verca

Å så bra at alt var fint da[:)] best å få seg en sykemelding da kanskje så kan du slappe litt mere av[:)]

Ønsker deg lykke til fremover[:)]

det var godt at det sto bra til der inne[:D] ble vel roligere du og nå etter at du har fått sjekket gullet[:)]

Godt å høre, når har du termin da?

Ja æ blei veldi letta!![:D]

Har termin 14.mars

oj [&o] det hørte ikke bra ut [&o] men du får slappe av så mye du kan så ender det nok bra skal du se [;)] men åssen gikk det i dag da?
håper alt gikk bra [:)]

Åååh.. SÅ BRA! Va skikkelig bekymra for dæ her.. D verste som finns e når man trur d e nåkka galt me di her små gullan vårs! Men d e jo supert at alt e fint å at du fikk sedd den en gang til.. E så godt me ultralyd[:D][:D]

Ja d va virkeli betrygganes!![;)]

Back
Topp