Litt av hvert :)

FrenchConnection

Betatt av forumet
Nå er det altfor lenge siden jeg har vært innom... Med full jobb går det nokså "i ett"... Men snuppa har blitt så flink til å reise seg. Nå vil hun bare stå - hele dagen lang [:D] Blitt en ordentlig solstråle! Slenger med et bilde [:)]

Så et par kjappe spm.:
Hvor mange dupper på dagtid nå?
  • Her er det fortsatt 3x30 minutter. kan hende den midterste duppen varer 60 min på tur
Hvor mange måltid?
  • 4 her. Grøt til frokost, fruktpuré til lunsj (prøver med brød, men går dårlig), 1/2 middagsglass (kun 6 mnd, vil ikke ha 8 mnd) og litt fruktpuré. Grøt til kvelds. Synes det er litt lite, men hun legger fint på seg så regner med hun styrer litt selv...[/ul

Hun er bare så skjønn lille jenta di[;)]

Her i huset sover mini to ganger til dagen, første hvilen ca 1-2 timer, andre hvilen 30 min til 1 time.

Ang mat er det ca 4 måltider til dagen. Grøt morgen og kveld, lunsj er enten et glass banan/pære/yoghurt, eller skive+frukt, og til middag spiser han ca ett glass +  evt frukt.

Drikker også mme (ca 120ml) morgen + kveld. Ellers vann til måltider[;)] 

Så herlig jenta di er[:D]

* Småen her sover 2 ganger på dagen. fra 10.30 og fra 14, sover 30-90min hver gang, han sover vel sånn 2 timer pr dag!

* Han har 4 måltider
Først er det melk og skive eller grøt, så middag, så skive og så grøt+melk
Får også fruktmos, men den har vi ingen fast tid på! Der det passer!
(vet det er litt bakvendt å ha middagen som lunsj, men hvis jeg venter med middag til middagstid så vil han ikke ha nok grøt+melk før leggetid til at det varer natten over!)

Utrolig flott jente[:)]

Mira sover 2 dupper på dagen: 1 = 2-3 timer 2= 1 time-1,5 time

Spiser alt fra 3-4 måltider gjennom en dag. først grøt- neste litt brød,frukt og vann -middag(maks 1/2 glass) -og grøt igjen før hun legger seg.......

ORIGINAL: SelinesMam

Så utrolig nydelig jente!

Her soves det 1-2 timer på formiddag og 30-45 min på ettermiddagen.

Vi har frokost (grøt+mme), lunsj (brødskive + frukt + mme), middag og kvelds (grøt + mme).

Men får ofte litt frukt innimellom, og ei flaske ekstra mme om det går lenge f.eks mellom frokost og lunsj

Signerer hele denne![8D][:)]

Soving:
* 45-60 minutter på morgenen (nokså raskt etter at hun har våknet, egentlig)
* 30-45 minutter på formiddagen
* 30-45 minutter på ettermiddagen

Spising:

08.00 Puppemåltid
09.30 Grøt + fruktmos
12.30 Brødskive + fruktmos
16.00 Puppemåltid
17.00 Middag
18.30 Kveldsgrøt + fruktmos
19.30 Kveldspupp

+ en til to ganger pupp i løpet av natta

Ofte mat, men ikke så mye til hvert måltid. Bruker ca 100 ml veske til grøten, og det er ikke ofte hun spiser opp. Og til middag, går det med ca. et halvt glass.

Nydelig jente du har[:D]

Her sover hun rundt 2-2,5 time til dagen nå

Får 4 måltider til dagen:

Frokost: Mme
Lunsj: Grøt og frutti
"Middag" Mme
Kvelds: Grøt og mme

(litt druer og banan får hun også)

Prøver å gi henne middagsglass og skive..men hun vil ikke ha det enda ser det ut som,men tenkte jeg skulle bruke stavmikser idag for å se om jeg får i henne noe slikt da[:D]

Andre som vil dele litt rutiner på dagsoving og spising? [8D]

(Og tuusen takk for hyggelige kommentarer, søte jenter! [:)])

You must log in or register to reply here.
Back
Topp