R
redchilli
Guest
Gratulerer Jeg fikk også nyttårsbarn kl 11.45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Så festlig! Det var nok meg ja... Skjønte at det var flere tvillingfødsler rett rundt samme tid, for de som jobbet der spurte hele tiden "Hvem av dem er du?" Alt bra med dere? Hvordan går det med soving, spising, stelling osv?
ja her går det bra, går i pupping, pumping, mme og sove vi koser oss masse, utrolig hvor lenge man kan gå på lite søvn når man ser disse skjønne skapningene dere da?
syns det går veldig bra! Over all forventning egentlig... Mannen min er hjemme disse første 3 ukene, og det hjelper jo masse. Blir spennende å se hvordan vi jentene klarer oss alene. Jeg kan ikke amme, så det går i flaskemating og soving. Er helt forelska i dem, så kan sitte å bare se på dem i evigheter... Det går også overraskende bra ifht storebror på 2 år. Har ikke merket noe særlig til sjalusi enda. Han kan være litt i overkant voldsom rundt dem, men han er jo så liten, så avledning fikser det meste