Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for fine tanker og ønsker har en god venninne hos meg heldigvis, hun er gull verd nå! Tror jeg hadde gått på veggene uten, og det har bare gått under 12 timer på sykehus...
Jeg er ikke sammen med bf nei, men han er i bildet. Tviler sterkt på at han tar turen for å si det slik, men jeg oppdaterer ham på hva som skjer. Det er ikke så kult å være på et fremmed sykehus, jeg skulle virkelig ønske jeg var i Ålesund, men vil bli her så lenge det er det beste for mini. Noen som vet noe om prematuravdelingen og føden ved Lillehammer?
Jeg lå på Nyfødtintensiven på Lillehammer for 4 år siden kom hit idag også jeg og frøkna.. De er kjempe hyggelige her og nå er det bare 4 barn her oppe, så veldig stille.. Kanskje vi ses her oppe om litt om ting ikke roer seg.. Skjønner at du er langt bortefra hjemmet og ikke liker det.. Men personlig erfaring herfra så føles det som å være en familie her på nyfødt intensiv... Ønsker deg velkommen i familien om noe skjer herJeg er ikke sammen med bf nei, men han er i bildet. Tviler sterkt på at han tar turen for å si det slik, men jeg oppdaterer ham på hva som skjer. Det er ikke så kult å være på et fremmed sykehus, jeg skulle virkelig ønske jeg var i Ålesund, men vil bli her så lenge det er det beste for mini. Noen som vet noe om prematuravdelingen og føden ved Lillehammer?
Tusen takk for det men håper virkelig at vi slipper!Jeg lå på Nyfødtintensiven på Lillehammer for 4 år siden kom hit idag også jeg og frøkna.. De er kjempe hyggelige her og nå er det bare 4 barn her oppe, så veldig stille.. Kanskje vi ses her oppe om litt om ting ikke roer seg.. Skjønner at du er langt bortefra hjemmet og ikke liker det.. Men personlig erfaring herfra så føles det som å være en familie her på nyfødt intensiv... Ønsker deg velkommen i familien om noe skjer her