Litt av en ferie...

Uff da!! Håper de får roet ned riene, slik at du kan blir overflyttet eller dra hjem da.. Om du trenger noe må du bare si i fra! Bor en time unna Lhmr, men hjelper deg gjerne om du trenger noe! :)

Tusen takk for fine tanker og ønsker :) har en god venninne hos meg heldigvis, hun er gull verd nå! Tror jeg hadde gått på veggene uten, og det har bare gått under 12 timer på sykehus...

Tusen takk for fine tanker og ønsker :) har en god venninne hos meg heldigvis, hun er gull verd nå! Tror jeg hadde gått på veggene uten, og det har bare gått under 12 timer på sykehus...

Så bra du har venninnen din! Var det du som ikke var sammen med bf?
Mulig jeg blander sammen- om bf er i bildet kommer han nedover til deg? En ting er fødsel, men når det er på et sted man ikke er kjent heller blir det jo litt ekstra nervepirrende. Men på den andre siden, fødsel er jo noe som skjer så og si hver dag på alle Norges sykehus; så du er hvertfall i trygge hender :D

Jeg er ikke sammen med bf nei, men han er i bildet. Tviler sterkt på at han tar turen for å si det slik, men jeg oppdaterer ham på hva som skjer. Det er ikke så kult å være på et fremmed sykehus, jeg skulle virkelig ønske jeg var i Ålesund, men vil bli her så lenge det er det beste for mini. Noen som vet noe om prematuravdelingen og føden ved Lillehammer?

Heisann!
Sniker litt for å svare på spm ang fødeavdelingen og nyfødtintensiven på Lillehammer;-) De har et av Norges beste rykte når det gjelder pleie av deg og barnet ditt!! Har vært på føden to ganger selv og de er kjempekoselige og passer godt på deg! Samme gjelder med de på nyfødt! De er kjempeflinke og du og lille i magen er i de beste hender;-)

Jeg er ikke sammen med bf nei, men han er i bildet. Tviler sterkt på at han tar turen for å si det slik, men jeg oppdaterer ham på hva som skjer. Det er ikke så kult å være på et fremmed sykehus, jeg skulle virkelig ønske jeg var i Ålesund, men vil bli her så lenge det er det beste for mini. Noen som vet noe om prematuravdelingen og føden ved Lillehammer?

kosemor veit endel om den tror jeg, siden hun er der nå med den lille frøkna si:) jeg fødte på Lhmr sist, og var storfornøyd :)

Da har jeg vært til ny ul som fortsatt viste ingen forandringer, så det er supert! De har tatt bort det riehemmende dryppet, og jeg har fått litt sammentrekninger etter det, så må nok bli et par netter til for å se hvordan det utvikler seg. Er så fornøyd med personalet og behandlingen jeg har fått her så langt, føler de informerer meg stadig, tar seg god tid til meg og hører på det jeg har å si.

Åå så hærlig :) Håper det blir en rolig natt da! Oppdatere oss imorga da!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg låg på Lillehammer noen netter forrige uke, på rugekassa :p og man føler seg ikke glemt eller noe der :) fødte med førstemann også, bare positivt om fødselen ;) håper riene ikke kommer tilbake og at lille holder seg inne noen uker til :)

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Jeg lå på Nyfødtintensiven på Lillehammer for 4 år siden kom hit idag også jeg og frøkna.. De er kjempe hyggelige her og nå er det bare 4 barn her oppe, så veldig stille.. Kanskje vi ses her oppe om litt om ting ikke roer seg.. Skjønner at du er langt bortefra hjemmet og ikke liker det.. Men personlig erfaring herfra så føles det som å være en familie her på nyfødt intensiv... Ønsker deg velkommen i familien om noe skjer her

Jeg lå på Nyfødtintensiven på Lillehammer for 4 år siden kom hit idag også jeg og frøkna.. De er kjempe hyggelige her og nå er det bare 4 barn her oppe, så veldig stille.. Kanskje vi ses her oppe om litt om ting ikke roer seg.. Skjønner at du er langt bortefra hjemmet og ikke liker det.. Men personlig erfaring herfra så føles det som å være en familie her på nyfødt intensiv... Ønsker deg velkommen i familien om noe skjer her
Tusen takk for det :) men håper virkelig at vi slipper!

Back
Topp