Litt av en ferie...

BellaBanana

Betatt av forumet
Skulle på bilferie med en venninne, og kom oss fra Ålesund til Lillehammer, før jeg ble innlagt med premature rier... Har fått lungemodningssprøyte og ligger med riehemmende drypp, så nå bare krysser jeg fingrene for at mini holder seg der han er en stund til. Uff, det er så typisk :( er 29+6 uker, størrelsen hans er normal, og jeg har heldigvis ingen effekt av riene foreløpig.

Ja det var litt av en ferie du :( håperdu kan bli overflyttet til sykehuset hjemme hos deg om ikke så lenge.

Uff det var ikke noe kjekt. Håper det roer seg og dere kan fortsette ferien

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

syns det er væææl mye action på sept om dagen :/ nå får disse babyene roe ned litt! og dere mammaer også!! :) masse lykke til med ruginga! krysser finga for at lille blir i magen noen uker til :)

Nå begynner det å bli litt for mange ivrige små her =/
Håper det roer seg for deg og du kan nyte resten av ruge tiden ^^

syns det er væææl mye action på sept om dagen :/ nå får disse babyene roe ned litt! og dere mammaer også!! :) masse lykke til med ruginga! krysser finga for at lille blir i magen noen uker til :)

Signerer denne!
Jeg har begynt å bekymre meg for turen til Danmark neste uke jeg nå...

Ja det er voldsomt og det hvor mye action det er her inne! Veldig kjedlig at det skjer så langt hjemmefra, men det virker som om jeg får blitt overflyttet om dette drøyer. Jeg trodde liksom ikke det var noen big deal, er jo mange som har regelmessige kynnere uten at det betyr noe, men tenkte jeg ville få det sjekket opp for sikkerhets skyld. Og her ligger jeg da...

Ble du lagt inn i dag? Håper det roer seg, slik at det kan bli overflytting, skjønner godt at det ikke er noe koselig å være langt unna familie og venner når slike ting skjer. Feriere kan man jo gjøre senere også, men da kanskje med en liten i armene i stedet for :)

Huff.. må være utolmodige dissa september babyane! Håper riene ikkje blir verre å effektive da!! Masse lykke til!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Masse lykke til! Måtte mini holde seg i magehuset i mange uker til!

Håper det roer aeg å at lille holder seg lengst mulig inne :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå får jeg rier hver gang jeg setter meg opp eller skal på do, til tross for dryppet. Høres ikke ut som de vil sende meg hjem med det første, og jeg får andre lungemodningssprøyte i natt i stedet for etter 24 timer...

Huffda, håper de ikke har effekt, og at det roer seg etterhvert. Har du fått noe besøk hjemmefra, eller er du alene? Ligger du på lillehammer sykehus?

Åj! Knip igjen, så krysser jeg alt jeg har for at den lille holder seg inne litt lengre! Lykke til. :)

Back
Topp