silke Gift med forumet 21 Jan 2006 #1 Jeg lurte på hvordan man sletter tråder som man har enten lagt inn eller svar på tråder, som bilder ol.
Jeg lurte på hvordan man sletter tråder som man har enten lagt inn eller svar på tråder, som bilder ol.
silke Gift med forumet 21 Jan 2006 #3 Ok jeg burde vore blond....hvor er den? Går jeg inn på tråen først?
fruluna Forumet er livet 21 Jan 2006 #4 Den er oppe til høyre på innlegget ditt.. Der hvor reply og quote knappene er..
fruluna Forumet er livet 21 Jan 2006 #6 Men likte ikke helt at du sa du burde være blond altså.. [8D]
silke Gift med forumet 21 Jan 2006 #7 hi hi må da få mobbe litt[;)] Men ved å bruke edit får jeg bare redigere. ikke fjerne hele tråden!
fruluna Forumet er livet 21 Jan 2006 #8 Men hvis du skal fjerne hele tråden, må du vel be Maren eller noen gjøre det tror jeg. Det kan vel ikke vi gjøre?
Men hvis du skal fjerne hele tråden, må du vel be Maren eller noen gjøre det tror jeg. Det kan vel ikke vi gjøre?
fruluna Forumet er livet 21 Jan 2006 #11 ORIGINAL: silke Å da så.... Mannen min har begynt å bruke forummet....... Ups..
silke Gift med forumet 21 Jan 2006 #14 [;)] Fikk ikke lov til å si det..... Men han er litt av en spøkeful og skøyer [;)]