Litt annerledes spørsmål!!!! Hva tror dere???

Mammi til2

Forelsket i forumet
Hallo alle sammen!!!
Jeg og sambo har vært sammen i to år. han er flørtete, men tror ikke han har vært utro.
Men for noen uker tilbake, kanskje 2mnd så fikk jeg høre fra ham selv at han har vært hjemme hos en massør(dame altså[;)]) for å få massaje.
Jeg viste at han skulle få massaje(sliter med ryggen, sier han da)), men jeg viste ikke at han skulle hjemm til henne. så en liten stund etter det så snakket vi med et vennepar, da nevnte han hvor gærn hun dama var og at han har vært hjemme hos henne og fikk massasje.
Ble litt skeptisk faktisk. Hvorfor i allverden måtte du hjemm til henne, spurte jeg,, da ble han sur for at jeg ble skeptisk.
Han kan få massasje 10ganger om dagen for min del,,, men ikke hjem hos de som masserer,,, Kan ta det der de jobber.

Ble litt lang,,, men er litt frustrert og tenker på om det har skjedd noe der????

Hva tror dere???
Overdriver jeg??? eller er det normalt å reagere???

Fia

Jeg ville nå aldri latt typen min dra hjem til ei dame for å få massasje, så skjønner jo at du reagerer.

Men hva mener du med at hun er gærn?

ORIGINAL: Malin_88

bare det at han ble sur da du ble skeptisk var da noe å sette fingeren på?[8|]har han ikke gjort noe galt har han ikke noe å bli sur for...

men ta det opp med ham? snakk med ham.. er ikke lett for oss her inne å si hva som har hendt..

er enig her, men på den annen side; hvorfor skulle han fortelle at det var hjemme hos denne dama hvis han hadde hatt noe å skjule? kunne jo bare sagt at han har fått massasje og stoppet der, evt løyet og sagt det var på arb. stedet til massøren og/eller at massøren var en mann[8D]

Takk,takk.
Nei, vet ikke hvordan gærn,,, gadd ikke å spørre. Han bare sa at hun var gærn og sprø!!!!
Ville jo selvfølgelig ikke tro at han har gjort noe.

Må vel bare stole på ham.

Fia

ORIGINAL: Ronin

Jeg ville nå aldri latt typen min dra hjem til ei dame for å få massasje, så skjønner jo at du reagerer.

hadde dette skjedd i mitt forhold (noe som det ikke kommer til å gjøre i og med vi er åpne og ærlige og forteller hverandre om alt og vet hvor grensene går) så hadde jeg blitt så forbanna!! [:@]

det kommer litt an på. Dersom hun har lagt opp til å kunne ta i mot klienter hjemme så er det jo ikke noe å tenke på. Dersom det var et engangstilfellet at kjæresten din fikk det ville jeg vært mer skeptisk.

Typen min har også vært hjemme hos en dame og fått masasje. Jeg har skikkelig skeptisk i begynnelsen, men etter at jeg så henne var det helt greit[:)]

ORIGINAL: Malin_88

bare det at han ble sur da du ble skeptisk var da noe å sette fingeren på?[8|]har han ikke gjort noe galt har han ikke noe å bli sur for...

men ta det opp med ham? snakk med ham.. er ikke lett for oss her inne å si hva som har hendt..

Sign.
Jeg ville ikke likt om jeg hadde en type som gjorde det hjemme hos dama

aldri i live hadde karen her i hus fått låv til å dratt heim til ej dame da skulle han heller fått hatt låkt i ryggen...ej ha me en gang mist tenkt gubben for å vor utro...men d e litt vanskelig å vite,kjæresten din e no veldig flørtete sei du...kansje d berre va en uskyldig flørt?men ej råda dej te å skaffe en manlif fysi te han på en klinikk[;)]da slepp du å bekymre dej 

du he all rett te å reagere du overeagera overhode ikkje...ej ha klikka å gjort d månelyst..[:@]

veit du at hun jobber noen andre plasser enn hjemme da? jeg kjenner en to massører og begge de jobber bare hjemmefra, har liksom et eget massasjerom!

vet om de som "driver" hjemme fra, innreda garasjen liksom, seriøs massasje, fordi lokaler er dyrt...
men har han liggi hjemme på sofaen hennes å blitt dulla med så skulle nok tuta fått en annen lyd[8D]

ORIGINAL: Homer

Finnes vel massører som jobber hjemmefra?!?[8|]

trodde kun det var sånne som gir litt ekstra[8D]

Nei, tror ikke han har vært utro fia[:D] da hadde han sagt at han skulle til en kompis

ORIGINAL: Homer

Finnes vel massører som jobber hjemmefra?!?[8|]

Ja det er det[:)]

Men Fia, helt ærlig, hvorfor tror du at mannen din har større grunn til å være utro om han er hjemme hos massøren, enn på et lokale med skilt massør?

Tror ikke han har gjort noe galt jeg..

Jeg jobbe med ei godt voksen dame som jobbet hjemmefra som massør.
Hun hadde det som en tilleggsjobb bare...
Og hun kunne faktisk virke litt sprø, uten at det var noe seksuelt eller vulgært over henne[:D][;)]

jeg hadde reager akkuratt som deg Fia!
og sikkert enda verre[:@]

ORIGINAL: henriette22!

jeg hadde reager akkuratt som deg Fia!
og sikkert enda verre[:@]

det er mange som jobber hjemme, og det er mange som kan komme hjem til deg!! om denne dama har skikkelig studio, og mange kunder, så er det ingen ting å være redd for.

min mann ble 25 får snart 1, 1/2 år siden, og da tok jeg å kidnappa han og leverte han inn på ett masasje sted, jeg tok ikke av han  bindet før vi var inne der som han skulle bli masert, så gav jeg han en suss og sa hadet, hun som skulle masere han var en ung og søt pike, med skikkelig store pupper, han var der inne i nesten to timer, og da han kom ut igjen var han litt flau, fordi da hun hadde masert skuldrene og ryggen hans, hadde hun hele tiden dunket borti med puppene og han hadde kjent kriplinger neden til, og dette hadde hun merket og sagt, at det er svært vanlig å faktigst få litt reisning når en blir masert og sa at han ikke måtte være flau, men dette ble siste gang for hans del, han ble for flau, og jeg bare ler av det. er ikke noe sjalu eller noe, dette er ganske vanlig,

det hørtes helt rart ut i mine ører.
Moren til en jeg gikk i klasse med på vidergående hadde sån full pakke masasje hjemme hos seg selv(hun jobbet i masasjestudio og, men der var det ikke lov med full pakke så de som ville ha det måtte hjem til henne), så full pakke masasje  var det første jeg tenkte når jeg leste det du skrev[:-][8|]

det kommer litt an på. Dersom hun har lagt opp til å kunne ta i mot klienter hjemme så er det jo ikke noe å tenke på. Dersom det var et engangstilfellet at kjæresten din fikk det ville jeg vært mer skeptisk.

signerer den

Back
Topp