Litrn stigning

Sofius

Forelsket i forumet
Hadde 45 i hcg på onsdag og fikk tilbake at den var på 76 på fredag. Med så liten stigning kan det vel ikke gå bra:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke hvor mye den skal stige, men krysser fingre for at det går bra :)

Skulle visst stige dobbelt ca hver 48 time..

Dette er på litt i underkant av 48 timer..

Ta en blodprøve til du ♡ det varierer jo og så lenge det er stigning er det jo bra.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Legen ringte nå og var bekymra for graviditet på utsiden av livmor. Skal inn å ta ny prøve i morgen å få svar på torsdag. Så skal legen ringw gyn og rådføre seg..

huff! har hørt at sakte stigning kan bety utenfor livmor ja.ta kontakt med legen vist du får vondt!vet hvordan det er i uvisshet.jeg beg å blø samme dag som første blodprøve var tatt for å sjekke stigning.

Jeg kjenner jeg ble helt knust nå. Selv om legen sa verdiene var helt ok hvis det viste seg at jeg var kortere på vei. Og det aner jeg jo faktisk ikke..

Kjempe klem! Jeg sitter på pinebenken og venter på resultatet nå. Får så vondt av deg! Men vit at det kan fortsatt gå bra!!! Den stiger! Det må jo være positivt!!!!

håper det går bra!!

God klem til deg!! Godt at legen tar deg på alvor og så får vi bare krysse slt vi har for at det ikke er noe galt!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Nei ingen blødninger. Men skal til gyn hvis ikke legen blir fornøyd med den blodprøva jeg skal ta i mårra

Krysser fingrene. ♡

Tusen takk dere<3
Var også hos legevakta i stad fordi jeg omtrent svimte av og begynte og kaste veldig opp. Hu mente det var normalt og ikke utenfor livmor. Men at jeg måtte lytte til kroppen og ta det med ro. Og dermed skrev hu ut sykemelding ut uka. Selv om jeg egentlig ikke hadde lyst til det.. føler meg så fæl når jeg sykemeldes...Æsj hater det!

Tusen takk dere<3
Var også hos legevakta i stad fordi jeg omtrent svimte av og begynte og kaste veldig opp. Hu mente det var normalt og ikke utenfor livmor. Men at jeg måtte lytte til kroppen og ta det med ro. Og dermed skrev hu ut sykemelding ut uka. Selv om jeg egentlig ikke hadde lyst til det.. føler meg så fæl når jeg sykemeldes...Æsj hater det!
Det er viktig å lytte til kroppen !
God bedring, håper alt ordner seg <3

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for god stigning på neste måling!!! Nå må du bare hvile og lytte til kroppen! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Håper du får en solid stigning på neste måling og prøv å hvile deg nå den uken du har fått sykemelding. Viktig å ta vare på seg selv og kroppen når man er gravid.

Back
Topp