litlajulafto og null julestemning!!

Lilly

Forumet er livet
Huff har vel adri hatt so lite jula stemning før.. enda te eg har pynta treet mitt og.. hmmm.håper det kommer seg. er jo tross alt julafto i m åro.. hjelp!!!

I know the feeling.. null stemning her heller...[:-]

Ingen julestemning her heller, men det er vel fordi vi ikke har fått pynta til jul i det hele tatt, pga at jentene kom så for tidlig og vi har vært så lenge på sykehuset. Men regner med det kommer seg i morgen, når vi kommer til mamma sin julehytte for å feire jul!

her er det julestemmning for alle penga... trærne er hvite av rim det snør litt og det er vakkert hvit teppe overalt.. minusgradene kryper nedover og juletreet er tent.. gleder meg ti og gi pakken til sambo og til nydelig middag imorgen... jeg skal sende over litt julestemmnings støv og litt vinter jeg.. god jul[:)]

julestemning jaaaa!!!!!!!! Eneste som mangler nå er litt snø i stedet for regn regn og mer regn. Men sånn er det alltid her i haugesund kan faktisk ikke huske at vi har hatt en ordentlig hvit jul på 10år, men da lå også snøen tykt over alt. Har heldigvis masse bilder. Men jul med din glede jeg er klar[:D]

Back
Topp