Litlå

mrs.L

Elsker forumet
Såg deg inne på scrapping tidligere i kveld[:D] Kjøpt någe?
eg vant ein auksjon m masse alfabeter og diecuts.. Weee
Fekk ein stoooooor pakke i posten i går og + 2 mønster sakser! shopoholiker jeg?[8|][:D]
 
har ikkje kjøpt någe nå.... men.... har fått meg sånn cuttlebug ting... (billig pga svigerinnå) så nå kan eg trykka opp i store mengder... [:)] har lånt masse alfabet og andre ting te å trykka ud... så hyl ud hvis du vil nyda godt av "godene" [:D]
 
å heldiggrisen................. misunnelige nå ja[:D] Å eg så har handla alfabeter for MASSE penger de siste dagene[8|][:D] Isj, jaja komme sikkert ikkje vekk[:)] Ka alfabet har du då?
 
det eg har hette olivia tror eg, og hu svigerinnå har vel di fleste andre... [:)] 
 
ORIGINAL: litlå

det eg har hette olivia tror eg, og hu svigerinnå har vel di fleste andre... [:)] 

 
åååååå det er et fint alfa!!!!
 
ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: litlå

det eg har hette olivia tror eg, og hu svigerinnå har vel di fleste andre... [:)] 


åååååå det er et fint alfa!!!!

 
liker det best jeg......[:D]
 
ORIGINAL: litlå

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: litlå

det eg har hette olivia tror eg, og hu svigerinnå har vel di fleste andre... [:)] 


åååååå det er et fint alfa!!!!


liker det best jeg......[:D]

 
Ja det er knallfint! Ska ikkje se vekk ifra at eg kanskje må komma innom deg ein dag[;)]
Alt vel m lille prinsen? 
 
ORIGINAL: mrs.L

ORIGINAL: litlå

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: litlå

det eg har hette olivia tror eg, og hu svigerinnå har vel di fleste andre... [:)] 


åååååå det er et fint alfa!!!!


liker det best jeg......[:D]


Ja det er knallfint! Ska ikkje se vekk ifra at eg kanskje må komma innom deg ein dag[;)]
Alt vel m lille prinsen? 

 
prinsen e forkjølte så det holde... men kan ha medvirkning med tenner,,, har to tenner nere nå.... [:)]
med snuppa di då?
 
du kan jo låna det så e mitt hvis du vil? eg reise den 22.... trenge det ikkje på ti dager då... [:)]
 
Off stakkars, slide dåkk ennå m forkjølelsen... Prinsesså mi har d fint, ikkje så møye nytt egentli[:)]. Vært møye gulping då de siste dagene, får vondt av hu stakkars. Håpe me kan få någen dager uten for møye gulp nå! Eg vente ennå på tennene nas, har trodd lenge nå at de va rett rundt hjørna[8|][:)]
God helg forresten!
 
ORIGINAL: litlå

du kan jo låna det så e mitt hvis du vil? eg reise den 22.... trenge det ikkje på ti dager då... [:)]

 
Å d hadde vært suuupert! kan ikkje du melda meg eller någe neste uka så ser me?[:D]
 
ORIGINAL: mrs.L

ORIGINAL: litlå

du kan jo låna det så e mitt hvis du vil? eg reise den 22.... trenge det ikkje på ti dager då... [:)]


Å d hadde vært suuupert! kan ikkje du melda meg eller någe neste uka så ser me?[:D]

 
jepp jepp[:D]
 
Back
Topp