Litenherlighet

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Hvordan går det med deg? <3

Ikke så veldig bra dessverre... Ser ut til at jeg endten har en vanlig SA eller en graviditet utenfor livmor... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Neinei, dette var fryktelig trist å høre :(

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Ja utrolig kjedelig... Men på en måte skjønte jeg at det ikke bare var en blødning og var derfor forberedt før ul i dag. Men det at han syntes han så noe rart ved den venstre eggstokken syntes jeg var skummelt! Har tatt blodprøve og skal tilbake fredag morgen. Får svar fredag ettermiddag... Krysser fingre for at det "bare" er en SA!! :(

Ja utrolig kjedelig... Men på en måte skjønte jeg at det ikke bare var en blødning og var derfor forberedt før ul i dag. Men det at han syntes han så noe rart ved den venstre eggstokken syntes jeg var skummelt! Har tatt blodprøve og skal tilbake fredag morgen. Får svar fredag ettermiddag... Krysser fingre for at det "bare" er en SA!! :(

Hvis det skulle være utenfor livmor så håper jeg virkelig de tar det alvorlig så du får gjort noe med det, fort. Krysser fingrene for at dette går helt av seg selv og at spiren sitter fort igjen <3 Var det ikke noe sjans for at det var en uskyldig blødnign?

Hvis det skulle være utenfor livmor så håper jeg virkelig de tar det alvorlig så du får gjort noe med det, fort. Krysser fingrene for at dette går helt av seg selv og at spiren sitter fort igjen <3 Var det ikke noe sjans for at det var en uskyldig blødnign?

Ja, gynekologen min er super flink og kommer til å følge dette opp. Det er betryggende!

Nei, er ikke sjans for at det bare var en blødning. Han syntes han så noe helt nederst i livmoren, men det var ikke 6+1. Noe som betyr at dersom det er vanlig SA sluttet det å utvikle seg for en stund siden :(

Men vi er gravide for første gang, og vi mister ikke motet. Syntes dette er super trist, men tenker også at det er naturen som rydder opp.

Håper spira sitter igjen veldig snart og at jeg får bære frem til termin! :)

Så leit å lese! Håper også, som du sa, at det "bare" er en SA:(

Godt å lese at du har motet med deg!

Fra mobil.

Uff dette var ikke noe særlig <3 Håper det går bra med deg så krysser vi fingrene for at det kommer en ny spire snart :-)

Det var trist å høre vennen! Håper virkelig at alt ordner seg av seg selv og at du får en ny liten spire igjen snart :)

Så utrolig trist å høre :( dessverre er det ganske mange som opplever en SA. Det er utrolig liten trøst, men. Håper spiren sitter fortere enn fy og at det da går bra helt frem til termin! :)

Det var trist å høre :( håper det går bra med deg og at det klaffer bedre neste gang :)

Det var trist. Lykke til med videre prøving. Du kan prøve igjen så fort du vil. Vi ble gravid tre sykluser på rad da vi prøvde på nr to og de to første endte i SA.

Uff så trist å lese! Jeg hadde en MA som heldigvis ble en SA rett før vi skulle ta den ut, første gang jeg var gravid:) Når man mister er det noe galt med fosteret, og det hjalp meg til å "komme" over det. At det var for det beste, om du skjønner?:) Håper ting ordner seg for deg! :)

Sent from my iPad using BV Forum

hufdf og huff!
Sender en klem til deg. Så godt å høre at dere ikke mister motet. Lykke til! Håper det sitter neste gang :)

Back
Topp