Liten vs. stor mage

Oppdrag Nemo

Gift med forumet
Inspirert av en kommentar i en annen tråd her:
"Bedre å ha stor mage, så folk ser du er gravid.. En å ikke ha noe mage! [:D]"

Hva mener du?
Er det virkelig viktig at magen er så stor som mulig? Bebisen har det jo forhåpentligvis bra uansett hvordan størrelsen på magen er [8|]

Nå har ikke jeg noen erfaring da. Men jeg håper jo ikke på enormt stor mage liksom.
Moro at andre ser kulen, men jo større den er, desto større er vel sannsynligheten for at magen er "ødelagt" etterpå?

Ja, vet mange gir f i om magen blir "ødelagt." Men alle gjør ikke det.

Edit:
Denne synes jeg er så og si perfekt størrelse når man er høygravid.
Dette bildet er fra uke 28.

Og denne: fra uke 39

Bildene er funnet på google.

Alle gravide er nydelige uansett om magen er stor, middels eller liten...[:)]

ORIGINAL: jealie28

Enig! Og samme om resten av kroppen er liten eller stor. Gravide kvinner er nydelige uansett!

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Enig! Og samme om resten av kroppen er liten eller stor. Gravide kvinner er nydelige uansett!

Det var ikke poenget med tråden da, for selvfølgelig er de det. Men greit [8D]

Har både venniner som har "stor" mage som har null strekkmerker og slikt,
og venniner som har "liten" og/eller "middels" mage som har fullt av dem.

Tror ike magen blir ødelagt kun av størrelsen med andre ord-
men hormoner,gener osv !

Ellers så synes jeg alle magehus er vakre,med eller uten strekkooo -
i alle slags former & varianter [:)]

Jeg hadde middelsmage heilt til uke 38 å da sa det pang å den blei diger. Å jeg fikk masse strekkmerke. Kunne heller ønske den hva middels heile veien men den sank mye å det er vell grunnen: ) Syns magen er fin uansett om den er liten eller stor:D

Jeg ønsket seg SÅ en stor, fin babymage, men den kom aldri. Gikk konstant som en bøyd banan for at folk skulle forstå jeg var gravert, ikke bare feit ;)

for min del synes jeg graviditet er pent uansett mage. Men om man er smellfeit i resten av kroppen ser det ikke så bra ut.JA ,skyt meg nå.. men det er min mening.

Den perfekte magen har jeg mellom uke 25-30  rent praktisk.

Jeg synes det er finere med litt større mage eller normal mage da. Ikke sånn bitte små mager. Har ei venninne som ikke fikk mage før i 7. måned og hun synes det var råkjipt. For hun var jo så stolt over å være gravid og ville vise det fram.

Jeg syns det er digg med liten mage denne gangen:) Man ser så vidt at jeg er gravid og jeg er 22 uker.
Stor mage er slitsomt og upraktisk! Så håper jeg ikke blir så stor

Med 2. mann: Jeg hadde liten mage da.. som fullgått var jeg 32 cm[&:] og det vaR en lang tid hvor jeg hoppet fram og tilbake .til og fra 30- 32 cm Legen og Jm fortvilte og jeg ble sendt til sykehuset titt og ofte for mistanker om vekststagnasjon hos barnet- de siste 2 månedene og hver Fredag var jeg innom fødsels.pol. for detaljert sjekk hos ungen. i magen min liksom...

Og Folk skjønte ikke at jeg var gravid[&:] noen trodde jeg hadde lagt på meg [:D] (siden jeg er sånn jojoslanker )Og den dagen jeg født ungen, var det flere som var i sjokk[:D] folk hadde virkelig vansker med å skjønne at jeg var gravid..

her er min mage - 7uker før fødsel- og sånn forble den[&:][:D] jeg tok bilde 17. mars.. og han ble født 12. mai..

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

signerer begge 2 jeg[:D]

med 1. mann var det heeeeltmotsatt av 2.mann.. jeg hadde diger SF mål[&:] og legen likte ikke utviklingen - og ut kom det en stor gutt 4450 [:D]

det var nok praktisk 2. gangen- da jeg hadde liten mage[:D]

Kan snakke for min egen del da..

Jeg var glad for at jeg fikk en stor og rund mage, jeg har alltid vært ganske stor ellers.. Og jeg har alltid synst at store gravid mager er noe av det fineste som finst..

Så har du en venninne av meg, ingen som trodde hun var gravid..Hun fikk aldri noe spess mage.. Hun fikk faktisk noen komentarer helt på slutten.."Hadde det ikke vært for at jeg viste du var gravid, så hadde jeg bare trodd at du var feit"

ORIGINAL: Mammatilsnuppa

Jeg syns det er digg med liten mage denne gangen:) Man ser så vidt at jeg er gravid og jeg er 22 uker.
Stor mage er slitsomt og upraktisk! Så håper jeg ikke blir så stor

Det jeg også tenker [:)]

da jeg var 41-+3 var jeg ca like stor som det bildet fra 28[8D]

jeg følte meg VELDIG stor! men alle sa jeg var veldig liten[:D]

skulle ønske jeg hadde litt mindre mage jeg....
her er fra uke 38....

ORIGINAL: Niceday

her er fra uke 38....

Den var jo herlig da. Står rett ut [:D]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

ORIGINAL: Niceday

her er fra uke 38....

Den var jo herlig da. Står rett ut [:D]
ja, den gjorde d - hadde INGEN gravidklær som passa over magen[8D] men heldigvis klarte jeg å ha vanlige bukser under magen og lange singletter over[:)][:)]

Back
Topp