Liten vogn med bilstoladapter

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Vi har en Volvo XC 40, snart to barn (nyfødt til sommeren + storesøster på 2,5) og hund(ebur). Av ulike årsaker er det ikke helt tiden for å bytte bil nå, så jeg er på leting etter en rimelig kompakt vogn (som bilvogn) med følgende kriterier:

- Meget kompakt (men ikke typ krav til å kunne gå som håndbagasje)
- Mulighet for bilstoladapter til Maxi Cosi
- Gjerne bagdel, men ikke must

Vi har kjøpt en Bugaboo Donkey for bruk ellers, da storesøster enda liker seg i vogn når vi skal til byen og jeg ser for meg vi må ha når vi skal trille til bhg. Men når vi alle fem skal i bil orker jeg ikke tanken på å drasse med hele den svære vogna hvis vi kan ha et mer kompakt alternativ. Tenker f.eks. ved besøk til familie, handling osv.

Har noen noen tips? Har sett på Stokke Yoyo, men hjulene på den ser håpløs ut på brostein. Som vi har i byen her hvor vi bor..

Cybex har jo ett par mindre vogner. Kan jo være de kan være gode alternativer?

Vi har en Cybex Talos S Lux, blant annet fordi vi har en relativt liten bil (men også fordi den skulle funke både i by og "på landet", ellers hadde vi gått for en Bugaboo Fox 5, tror jeg, fordi den visstnok er ennå lettere og mer kompakt).

Vi har kjøpt ergobaby metro +, den kan visst brukes fra nyfødt fordi det er en slags kant man kan brette opp. Litt styret med bilstoladapter visst men.

Bugaboo Dragonfly, Nuna Trivv Next eller Babyjogger City Mini GT.

Back
Topp