Liten spire som forhåpentligvis klamrer seg fast

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Heihei!

Ser ut som en liten spire har klamret seg fast hos oss med termin i slutten av januar 2023, så ville bare hilse på. Var litt aktiv her da jeg fikk en jente i juni 2020, så tenkte det hadde vært koselig å prate litt her igjen.

Dere med flere barn, hvor tett blir det?:love017 Her blir det rett over 2,5 års mellom!

Heihei!

Ser ut som en liten spire har klamret seg fast hos oss med termin i slutten av januar 2023, så ville bare hilse på. Var litt aktiv her da jeg fikk en jente i juni 2020, så tenkte det hadde vært koselig å prate litt her igjen.

Dere med flere barn, hvor tett blir det?:love017 Her blir det rett over 2,5 års mellom!
Velkommen hit!

Dette blir min 3.
Har 4 år mellom første og andre barnet og det blir ca 3,5 mellom andre og tredje.
Kjempefin aldersforskjell at største er litt «selvstendig», 2,5 - 4 år syns jeg er perfekt. Gratulerer så mye:Heartred

Heihei!

Gratulerer med spiren :happy::Heartred Blir 15 mnd mellom her. Ikke helt det jeg i utgangspunktet hadde sett for meg, men ble nå plutselig bare sånn :knegg:

Velkommen hit!

Dette blir min 3.
Har 4 år mellom første og andre barnet og det blir ca 3,5 mellom andre og tredje.
Kjempefin aldersforskjell at største er litt «selvstendig», 2,5 - 4 år syns jeg er perfekt. Gratulerer så mye:Heartred

Tusen takk! Så koselig! Ja er noe slikt vi tenkte også, skulle begynne å prøve litt igjen men vente til typ juli for å ikke være dårlig i sommer, men plutselig skimtet det to streker, så da blir det 2,5 år ja ca:happy:

Gratulerer med spiren :happy::Heartred Blir 15 mnd mellom her. Ikke helt det jeg i utgangspunktet hadde sett for meg, men ble nå plutselig bare sånn :knegg:

Tusen takk! Så kjekt da, de får nok mye glede av hverandre i årene som kommer!

Heihei!

Velkommen :greet025 dette blir mitt andre barn, med 4 år mellom :Heartpink

Gratulerer og velkommen til oss!
Her blir det 2 år og 4 mnd ish mellom barna.

Takk :) Så greit mellomrom, virker helt perfekt i forhold til forståelse og kanskje litt hjelp:)
Ja, har en gubbe som jobber på sjøen, så hadde ikke hatt kapasitet til å ha to veldig tette :wacky: tror hun kommer til å synes det er veldig kjekt med rollen som storesøster!

Heihei!

Gratulerer :love7
Her er yngste født i september 2020, så blir 2 år og 4 mnd ca da :happy: dette blir min 4., de to eldste er det 1 år og 9 mnd forskjell på. Det var heftig.. :hilarious: Håper det blir LITT enklere denne gangen :hilarious:

Her blir d 12 og 15 år mellom de største å denne:laughing002 men de 2 eldste er det 2år og 9 mnd mellom, å det var travelt:love7

Så spennende :hello

Her ble første barn født 10. januar 2020, og neste termin er 14. januar 2023 :hilarious: Begge gangene ble jeg gravid i første prøve-måned. Jeg trodde vi kom til å trenge lenger tid på å få det til å klaffe den andre gangen, så det er helt tilfeldig at det ble så tette terminer :joyful:

Gratulerer med graviditeten!

Vi venter nr 2 nå, og det blir nesten 4 år mellom de. Jeg ville gjerne hatt de litt tettere, men det tok tid å få mannen med på laget :joyful:

Gratulerer! :love7
Her blir det 2 år og 2 mnd mellom baby og lillesøster, så har vi 5 år mellom lillesøster og storebror!

Her blir d 12 og 15 år mellom de største å denne:laughing002 men de 2 eldste er det 2år og 9 mnd mellom, å det var travelt:love7

Så gøy å se det er flere som får en liten bonusrunde til :angelic: Her blir det 10 og 12,5 års forskjell på de to og denne lille som blir nr 3 i rekka. Riktignok ikke samme pappa på de to første og denne siste da :rolleyes:

Så gøy å se det er flere som får en liten bonusrunde til :angelic: Her blir det 10 og 12,5 års forskjell på de to og denne lille som blir nr 3 i rekka. Riktignok ikke samme pappa på de to første og denne siste da :rolleyes:

Hehe, nei her har jeg de 2 barna fra før og sambo har ingen. Så veldig kjekt om dette går å vi får sammen:)
Men tror ikke eldstemann blir veeeeldig gla for dette:joyful: 15 år og skikkelig ungdom, da forstår jeg det ikke er dritkult å få en baby i hus:smiley-bounce022

Back
Topp