Liten sniker..

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ja jeg anser meg selv som det akkurat nå..har tidligere vært veldig skriv på bv, men 4,5 år som prøvere har satt sine spor så rett og slett litt redd for å bli for aktiv å gå på enda en smell...
Har en sønn fra før som blir 6 år straks men har i vårt forsøk på lillebror/lillesøster lagt 4 SA og 1 EXU bak meg!
Er nå igang med Første ivf og er forhåpentligvis ruger av gullegget!
Selv om jeg ikke er aktiv enda så blir jeg litt klokere av å få lese litt om dere jenters erfaringer ....

Masse lykke til! Håper den lange prosessen snart er over for dere nå da.

Det er sikkert trygt å henge på assistert forumet i alle fall. Personlig syns jeg det kan være litt slitsomt på de andre i blant. Tankene spinner mer da.

Håper det er selve gullegget som er på plass nå! Lykke til videre med rugingen! Her inne er det mange flotte jenter med ulike erfaringer, så det er alltid noen som kan komme med sine erfaringer dersom det er noe man lurer på :).

Lykke til med rugingen! Måtte din tid som sniker her inne bli kort :)

Velkommen hit:-) Vi har også en 6-åring fra før, mens nummer to lar vente på seg.

Håper du blir gravid nå! Når er testdatoen din?

Takk for gode tanker jenter! Testdato er allerede på onsdag!! Har ikke helt trua på at dette går veien men...

Lykke til! :-)

Velkommen hit, og masse lykke til med testingen! Vi er ganske likt i løypa, jeg skal teste på torsdag - og ruger på 2 spirer:-)

Velkommen hit, og masse lykke til med testingen! Vi er ganske likt i løypa, jeg skal teste på torsdag - og ruger på 2 spirer:-)

Så spennende masse lykke til til deg også! er det noen spesiell grunn til at du har satt inn to (her var ikke sjer aktuelt i følge lege) - hvis jeg leser meg opp på forumet vil jeg tro jeg finner grunnen din, men så langt har jeg ikke kommer..
Jeg er totalt NERVEVRAK for tiden og gråter nærmest i redsel når jeg går på do..

Vi har hatt dårlige odds, så derfor har de satt inn 2 egg nesten hver gang - også ved Ullevål. Ofte så har ikke det/de resterende egget/eggene vært godt nok for frys. Så istedet for å kaste egg, så har vi kunnet velge å sette inn 2 egg. Vi er nå ved privat klinikk i Danmark, og dette er vårt 9. og siste ferskforsøk. Jeg ruger nå på det 11. og 12. egget... Så vi har gått en uendelig lang vei hittil.

Vi har hatt dårlige odds, så derfor har de satt inn 2 egg nesten hver gang - også ved Ullevål. Ofte så har ikke det/de resterende egget/eggene vært godt nok for frys. Så istedet for å kaste egg, så har vi kunnet velge å sette inn 2 egg. Vi er nå ved privat klinikk i Danmark, og dette er vårt 9. og siste ferskforsøk. Jeg ruger nå på det 11. og 12. egget... Så vi har gått en uendelig lang vei hittil.

Huff!! Høres ut som en lang og tøff prosess!! Krysser alt for at det går bra denne gangen!

Back
Topp