Liten rotekopp

Sorland

Forumet er livet
Må nesten vise dere den lille rotekoppen vi har i hus. Han tror sikker at han er kjempeflink å rydde i mamma sine dvd'er [8|]....hylla bak han er, les: var, full med dvd'er [;)]. Ved spørsmål om han kan rydde opp så kom han med det gliset og krabbet bort fra rotet [8D]

Flere med barn som er "flinke" til å rydde?

Kjenner meg veldig igjen i dette[:D][:D][:D]
Her "rotes" slik at det ser ut som en virvelvind har vært i stuen

ORIGINAL: Lilletrampepus

Heldigvis ikke [:)] Han tar nei for et nei, og roter ikke ut tingene i stua. Men på rommet sitt derimot [8D]

Søte Oliver [:D]

Innen jeg rakk å åpne kjeften raste de ut....og han stod der som det store spørsmåltegnet før han fant ut at det var jo moro [8|]

Har funnet ut at vi likegodt kan pakke ned alt av filmer og cd'er, har en mnd på oss før vi må være ute av denne kåken.

Herlige Leander, og så flink til å hjelpe pappaen med klærne.

En som er veeeldig flink med å henge opp tøy her, det ligger strødd utover gulvet før de havner på stativet.

Han har lagt seg for kvelden.
Men tok likegodt bilde av gulvet eg, før eg rydder det.
Rydder alltid når han e lagt, for han roter det bare ut igjen.

Slengte likesågodt inn ett bilde av luringen min, siden han ikkje er med på rotebildet.

ORIGINAL: sisu

hehe samme her[:D]

Å jada, drar utover alle lekene, og ALT hun ellers kan få tak i [:-]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Å jada, drar utover alle lekene, og ALT hun ellers kan få tak i [:-]

Samme her! [8D]

Åh for noen skjønninger vi har[:D]
Her ser det ut som bomba har slått ned nesten før vi har stått opp! Fatter ikke hvordan det går an å rote så mye, på så kort tid!
Begynner å bli blind for alt rot nå, stakkars de som kommer på besøk-finner oss snart ikke igjen![:D]

ORIGINAL: sisu

ORIGINAL: Oenk

her er en som er veldig flink :)

DET uskyldige blikket da, smelt [:)]

Har en sånn rotekopp vi også, men lekene sine er vis nok ikke like morsom å rote med.
men han elsker å slenge bleiene sine utover gulvet, dvder og en stor favorit er å rive i stykker papir.

her svært opptatt av en do-rull [:)]

ops, busted!

best å smile pent,så kanskje det ikke blir no oppstyr [:D]

Kjempesøte rotekopper dere alle har [:)]
Venninna mi busta lillingen sin på badet...Der satt han å spiste på wc-freshen som han hadde henta nedi do....Æsj!!!
Venninna mi skrubba hele ungen etterpå, hehe...må nå flire, men stakkars hvor ekkelt...

Back
Topp