Liten presentasjon :)

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Jeg er kommet inn hit veldig sent, så jeg kjenner jo ikke dere så godt...

Så, hvem er dere? :)

Jeg er 28 år og førstegangsmamma til ett guttenurk født 27/2. Vi bor i Oslo sammen med pappaen hans :)
Jeg begynner igjen i jobben min som kokk i slutten av september, så foreløpig fordriver vi dagene med kos, lek, turer, barseltreff, babysvømming, og litt matlaging og husarbeid innimellom ;)

Hei og velkommen!:) så koselig med nye folk:)
28 her også. Førstegangsmamma til en prinsesse som er født 11.januar. Kom 1mnd før tiden, men jeg trives så godt her inne på februar at jeg ikke ville gå over til januarforumet:p bor i Stavanger:)

Velkommen :) andregangsmamma, og lillesøster ble født den 27.feb hun også ;) Bor i Oslo med mannen min og barna. Jeg er straks 25 år :p

Velkommen:)

Jeg er 30 år og har en sønn på snart 7 år og en datter født 5/2. Vi bor sammen med pappaen dems og to pusekatter. Jeg skal være i permisjon ut februar neste år, da er jeg tilbake i jobb som bhglærer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei:)
Jeg er 29 år og bor i Lillehammer, har en jente født 7. mars. Hører egentlig til marsforumet, men liker meg her også;)
Jeg er utdannet barnevernpedagog, men er for tiden arbeidsledig.
Planen nå er å gå hjemme ut januar, men den planen kan endres.
Har en samboer og en hund:)

Velkommen! ;)
Jeg er 27 år og trebarnsmamma -har 3 gutter, en på 6år, en på snart 2 år (november) og Felix da som blir 1 i desemeber :)
Hadde termin 21 februar, men han kom 14 desember i stedet -10 uker prematur. Er for tiden hjemme i mammaperm og har begge de to yngste hjemme med meg. Skal ta ulønnet perm frem til august 2015. Jobber som frisør, men omskolerer meg til å bli helsesekretær. Ellers er vel dagene nokså travle, men vi koser oss masse.
Elsker tilværelsen hjemme med barna mine! ❤❤❤

Hei på deg! Velkommen hit.

Jeg er 26år bor i vestfold med samboer og våre 3barn. Jenta på 6år, tvillinger (gutt og jente) født 10januar. 1mnd før tida.
Er hjemme med de små. Pappaen jobber på nordsjøen.
Jeg er utdanna barn og ungdomsarbeider med er arbeidsledig.

Velkommen :)

Jeg er 28år, kommer fra Hordaland. Har en sønn som ble født i feb14:)
Er hjemme i lønnet permisjon og skal være det til midten av april. Da begynner jeg kanskje å jobbe 20% eller 40% fram til august15. Da starter jeg i 100% stilling..

Er utdannet førskolelærer/barnehagelærer, jobber som pedagogisk leder og assisterende daglig leder..

Velkommen:)
Her er en førstegangs mamma på 30 år til en gutt født 05.03 (hadde termin 27.02).
Bor i Drammens område.
Dagene går til babysang, svømming og babykos:-) begynner å jobbe i Januar 15:-)

Last edited:
Hei :)
Eg er 27 år, gubben er 36. Har ei bonusdatter på 8 år, ein felles sønn på 7 mnd (24.02). Bur i Røyken (nærheten av Drammen).
Er gravid igjen og denna gongen er det tvillingar :)

Heisann:) 27 år, Gift og fra Lillehammer:) Mammaen til storebror på 4 og lillebror født den 10. Mars, så tilhører egentlig mars, men henger litt her å siden det er litt mer liv på og babyene jo omtrent er like store;) Er utdannet barnevernspedagog men jobber som miløterapeut i bolig med funksjonshemmede. Har perm frem til slutten av Januar.

Jeg er 28 år og førstegangsmamma :)

Har en gutt født i midten av februar. Begynner å jobbe i februar etter litt ulønnet permisjon. Koser meg hjemme med baby :)

Hei:)
Gift tobarns mamma,jente på 2.5 år og ei på 8 mnd.Bor på karmøy i rogaland.Både jeg og mannen er 31.Han i full jobb,jeg er for det meste hjemme mamma;)Jobber på løst,men har utdannelse.Nyter små barns årene så lenge jeg kan,akkurat slik som vi selv vokste opp:)

Heihei :)

Jeg er førstegangsmor, 33 år ( :o gaaaaaammel!) og samboer med verdens snilleste slabbedask. Vår lille prins ble født 12.02 :) jeg studerer siste året på vernepleien og holder til i Harstad :)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er tredjegangsmamma:) Har en gutt på 11, jente på 3,5 og gutt født 11 februar:)

Vi bor på Sørlandet og jeg jobber med livbåter som service koordinator, eldste går i sjette klasse og mellomste i barnehagen. Jeg er fremdeles hjemme i permisjon med minste og trives godt med det:D

Hei alle samen :) Så koselig at så mange vil bli kjent! :D Er godt på slutten av en dag å sette seg ned her å skravle litt og koble ut ;)

Velkommen :) andregangsmamma, og lillesøster ble født den 27.feb hun også ;) Bor i Oslo med mannen min og barna. Jeg er straks 25 år :p

Kanskje vi så hverandre på sykehuset ;)

Hei :)
Eg er 27 år, gubben er 36. Har ei bonusdatter på 8 år, ein felles sønn på 7 mnd (24.02). Bur i Røyken (nærheten av Drammen).
Er gravid igjen og denna gongen er det tvillingar :)

Gratulerer med tvillingene! :D Ser du og er tilflytter? Er egentlig fra Bergen selv, men har bodd i Oslo en stund nå :)

Jeg er førstegangsmamma som har rukket å bli 29. Jeg bor i Gudbrandsdalen, sammen med pappaen, vesla (født 11.02) og Nemi (hunden vår). Jeg skal tilbake i jobb til nyttår, koser meg hjemme så lenge jeg kan.

Back
Topp