Liten plass

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
flere som merker at magen plutselig ble mye større og føles sprengt? Sliter med å få plass til mat føler meg stappet etter å ha spist.

Ja siste par dagen har jeg også den følsen, hele tiden sprengt! Og når jeg spiser så sprengt dilux :o nesten så det er vanskelig å røre seg! Merker det er mye som skjer der inne for tiden :o

Magen føles større, men føler at mitt største problem er at den føles 3 strl for liten på innsiden.
Men får i meg mindre mat og er sulten hele tiden da...

Jepp.. Vet ikke hvor langt dere er på vei.. Men uke 25 jeg, og det kjennes tidvis ut som om noen har smurt noe syrlig mellom huden og magen og stappa en ballong som blåses opp i tide og utide der inne. Mest ømt vondt ut på sidene.

Ja! Spesielt etter middag. Føler jeg må sitte rett opp og ned, ikke lene meg til sofaarmlene hvis dere forstår hva jeg mener, hvis ikke så føler jeg at jeg sprikker...

Og mindre plass skal det bli :o :D

25+3 og merker at det begynner å bli litt trangt ja :P Ganske uvant :) Og trangere skal det bli :P Merker at hullet etter piercingen i navlen begynner å bli ganske strukket nå, blir vel ikke bedre det heller.. :) Heheh..

Er litt vanskelig å forestille meg hvordan det blir om en 5-10 uker til :) :P

Var mindre som høygravid med snuppa og merker ellers veldig godt at lillebror tar god plass! Gruer meg litt til slutten nå!

Merker ingenting av det her jeg :-P Er 22+3, så det kommer kanskje snart :-)

23+4 her, kjenner ofte samme. I tillegg begynte jeg å kjenne ligamenter langs magen..iblant er det vanskelig å finne riktig sovestilling...:)

Jeg har det sånn selv om jeg bare er i uke 18. Blir bråmett og uvel selv om jeg spiser normale porsjoner.

Jeg føler meg ganske stappa til tider, de tar mye plass inni her :p Tenkte senest i sta at de må trives godt inni der, for de vokser godt og spreller fælt :) Jeg spiser veldig lite for tiden, for jeg føler meg liksom alltid mett! Fordelen er at jeg ikke trykker i meg for mye unødvendig, og drikker mer vann siden jeg føler at kullsyren gjør meg enda mer sprekkeferdig, ulempen er at jeg ikke får i meg så mye mat som jeg kanskje skulle hatt.. :confused:

Når jeg snur meg fra side til side i sengen, og har kommet meg halvveis over på andre siden føles det ut som om magen sklir på utsiden av ribbena og holder på å falle av :laughing002

Jeg er 22+3 i dag, men kjenner ikke noe på at det er liten plass enda. Det eneste jeg kjenner er bekkenet mitt :( følelsen av at noen skjærer i symfysen er bare så digg! Dagens syting herifra.

Jeg er 22+3 i dag, men kjenner ikke noe på at det er liten plass enda. Det eneste jeg kjenner er bekkenet mitt :( følelsen av at noen skjærer i symfysen er bare så digg! Dagens syting herifra.
Kjenner på akkurat det samme. Beskriver det som at noen stikker meg oppi musa når noen spør hvordan det kjennes ut :p

Jepp.. Føler meg sprekkferdig nå her og. Blir redd når jeg tenker på hvor mye mer den skal vokse. Var myye mindre sist med jenta mi. Er redd for hvordan bekkenet ender opp og for at det ender med keisersnitt o_O sist ble jeg nesten trillet inn på sykehuset pga bekkenet
Hvis denne blir større vet jeg ikke hvordan det kommer til å gå:nailbiting:

Back
Topp