Liten oppdatering

Nnem

Forumet er livet
VIP
God ettermiddag[:)]

Har vært og tatt glukosebelastningsprøve i dag. For noe møkk, trodde jeg skulle spy. Hadde fastende blodsukker på 6,3 på morgenen. Økt fra sist måling Så regner egentlig med at belastningen kommer til å være positiv. Skal ringe legekontoret på mandag og høre om resulatet har kommer inn pga timen på ullevål på tirsdag. Da skal vi snakke om sist fødsel, se leia til lillegutt og så kommer jeg til å nevne glukosetesten. Gutten vår var allerede ca 3 kg ved ultralyd i uke 35+5.

Jeg vil helst bli satt gang og håper det blir innviglet.

Jøss, tar det så lang tid før du får svar? Fikk svar samme dagen, jeg.. Men tok den på sykehuset.

Forrige snuppa mi var 3 kg i uke 34. Ho var 4,3 kg da ho blei født i uke 38.. Så er spent på hvordan det blir denne gangen!

Jeg fikk resultatet med en gang jeg...

Ja, trodde selv jeg skulle få resultatet med en gang, men de måtte sende inn blodprøvene. Er tatt på legekontoret.
Litt kjedelig, da jeg er veldig nysgjerrig selv. Har egentlig ikke time før om litt under 2 uker med legen og hvis prøvene er positive så lurer jeg på om hun setter i gang tiltak med en gang, men det får jeg ta på mandagen.

Men setter de deg igang fordi du evt har sv.sk. diabetes???? Jeg blir ikke satt igang pga det ihvertfall, men fikk vite idag ( av legen på sykehuset ) at jeg blir satt igang på termin ( pga sv.sk.diabetesen ) om ikke noe har skjedd før....

ORIGINAL: latterku

Men setter de deg igang fordi du evt har sv.sk. diabetes???? Jeg blir ikke satt igang pga det ihvertfall, men fikk vite idag ( av legen på sykehuset ) at jeg blir satt igang på termin ( pga sv.sk.diabetesen ) om ikke noe har skjedd før....

Nei, ikke pga det, er ikke derfor jeg hadde time, men dette har kommet i tillegg. Hadde komplikasjoner sist gang + at gutten min ligger nå i skrått seteleie. Og hvis jeg får diabetes i tillegg, blææh.

Nei, ikke pga det, er ikke derfor jeg hadde time, men dette har kommet i tillegg. Hadde komplikasjoner sist gang + at gutten min ligger nå i skrått seteleie. Og hvis jeg får diabetes i tillegg, blææh.

uff og æsj da...skrått seteleie er vel ikke særlig snilt mot mammaen sin syns jeg.....Kan jo ikke uansett føde normalt da????
Mine ligger gudskjelov med hodet ned begge to , men må si det holder hardt å psyke meg opp til at jeg kan risikere å gå helt til termin .....kommer til å være sinnsykt utslitt før de kommer til verden , så skulle ønske jeg kunne få de ut litt før assa...

ORIGINAL: latterku

ORGINAL: Nnem*høygravid*

uff og æsj da...skrått seteleie er vel ikke særlig snilt mot mammaen sin syns jeg.....Kan jo ikke uansett føde normalt da????
Mine ligger gudskjelov med hodet ned begge to , men må si det holder hardt å psyke meg opp til at jeg kan risikere å gå helt til termin .....kommer til å være sinnsykt utslitt før de kommer til verden , så skulle ønske jeg kunne få de ut litt før assa...

Nei, man kan ikke føde normalt da. Legen håpte at han hvertfall satte rumpen ned i bekken, hvis han ikke gadd å snu seg rundt. Så det får jeg vite på tirsdag. Blir spennende det. Tror jeg blir regnet som førstegangsfødende siden snuppa kom med ks.

Back
Topp