Liten oppdatering

toffen

Forumet er livet
Jeg blødde jo en del i to dager, og så stoppet det nesten helt opp igjen. I går og i dag er det bare litt på papiret liksom. Hm, hva kan dette være? Blir helt frustrert over dette jeg[:(]
Skal ringe i morgen og kreve enten ul eller hcg prøver, jeg må jo få vite om håpet er ute eller ikke

det kan være så mye!
Håper det går bra! Så lenge det stopper opp er det jo et godt tegn!

Hos meg fant de STORE blod-annsamlinger på UL, fikk beskjed om at jeg kom til å blø mange dager i strekk, men at det ikke var fare for fosteret! Men på ny ul hadde blodet trekt oppover, så det kom ikke noe stor blødning hos meg.. [:)]
Men de ante ikke hva som gjorde det, bare at det ikke var farlig, for lillingen lå fint og pumpet på hjertet sitt!
Det kan være et sprekt blodkar osv, trenger ikke være farlig, selv om det aldri er kjekt med blødninger i svangerskapet!!

Men når jeg har mistet, har jeg blødd lenge(6-7 dager) og hatt vondt, det har ikke vært tvil! Så er et kjempe bra tegn at det har stoppet opp da!! [:D]

Krysser fingrer!! Håper du får UL eller HCG prøver!!

da jeg mistet blødde jeg i ni dager i strekk uten stopp. så det er nok et godt tegn på at det er stoppet. krysser fingrene på at det bare er en blodkar som er sprukket for det er helt ufarlig. har kjedd med meg en gang. blødde masse i en og en halv dag.

Lykke til i morgen, håper du får tatt en ul så du kan slappe av. Er et veldig godt tegn at det har stoppet opp, kan være mangen årsaker som er helt ufarlig heldigvis. Stressende å ha disse blødningen tidlig i svangerskapet. Håper du er ferdig med det nå.

Håper alt er bra at dette ikke var en SA, er jo veldig bra at det har sluttet å blø!
*Krysser fingrene*

jeg ringte ned på legevakten når jeg hadde min første blødning og han sa det var helt normalt å blø litt i svangerskapet og at jeg ikke trengte å bekymre meg siden jeg ikke har hatt smerter. jeg har hatt noen småblødninger de siste ukene, men prøver bare å ta det med ro å håpe alt er bra. skal på en ny UL om 8 dager uansett for å sjekke at den lille vokser som den skal så krysser bare fingrene for at alt er fint.

uansett masse lykke til [:)]

Krysser fingrene for deg Toffen.
Håper dette går bra.
Håper du får komme inn til undersøkelse fort.
Mange klemmer [:)]

Back
Topp