liten oppdatering!

*Chill*

Forumet er livet
Heisann!!!

Eeeeeeendelig har min kjære kommet hjem!! og jeg er såååå happy om dagen...går rundt bare å smiler nå da..hehehehe...kosemoseoverdose![;)] men litt mindre her da tenker jeg...men låver å stikke nesa innom!!! [;)]...klarer ikke la være nei...hehehe

Ellers så står salongen litt på hvil enda...skal i møte over helgen, men dette tar jo litt tid da...
skal forhandle om prisen og sånnt....

Ønsker dere alle en riktig GO HELG!!!!!!!

Å må være hærli å få han hjem! Kos deg masse med han så er vi her når han drar ut igjen[;)]

Så koselig og ha han hjemme da [:D] Kose deg masse [;)]

Lykke til med salongen, så får du holde oss oppdaterte da [;)]

God helg til deg også.. [:D]

Hei!!
Ja du får bare nyte mannen nå når han er hjemme!!![:D][;)]
Så er det jo alltid kjekt når du kommer innom og hilser på da!!

Blir spennende å se hvordan det går med salongen, gler meg til å få høre mer!![:D]

Klem!![:D]

Er nok kjekt å ha han hjemme!!![:)]
Så dere skal i møte å forhandle pris!? Hadde de ikke så og si gitt dere en pris!?[8|]
Banken er bare positive!?

Er nok kjekt å ha han hjemme!!!
Så dere skal i møte å forhandle pris!? Hadde de ikke så og si gitt dere en pris!?
Banken er bare positive!?

Joda...hadde fått en pris antydning, men viser seg at det var ment pr.pers!! og DET er jo veeel drøyt da... men, for all del...det var et utgangspunkt, som vi absolutt kunne forhandle om fikk vi beskjed om. Så vi prøver...og går det ikke, så går det ikke... setter meg IKKE i megagjeld for den, da er det jo like greit å starte ny selv! [;)] en dag om gangen, så får vi se...har jo goooo tid enda jeg da![:D]

Det hørtes jo da brått en smule mye ut...

ææææja.....sååå mye har ikke jeg iallefall! [;)]

Back
Topp