*aprilglede*
Glad i forumet
Har ikke vært sånn superaktiv her inne, bare innom å kikker litt og svarer i ny og ne.. Men tenkte jeg kunne oppdatere litt uansett da.. Venter tvillinger, to jenter, termin 18 april, men fått innvilget ks den 2 april. Jeg selv tror de kommer innen 2 uker. Har masse kynnere og kjenner kroppen forbereder seg på et vis. I dag kl 1300 skal jeg på UL pga vekstavik på den ene, som har gått fra -12% til -24%. Så de skal sjekke gjennomstømmen i morkaken. Jeg håper alt er greit, ellers blir jeg vel innlagt i dag, og det er jeg ikke forberedt på! Har sånn halveis pakka fødebag og bagen til dattera mi om hun må sove en annen plass. Blir spennede å se om mine to små er først i køen her eller om noen kommer før! Jeg håper de kan holde seg inne litt til, så de kommer seg over 2000 g iallefall! (den største var 1750 forrige uke)
Ønsker alle lykke til da om jeg blir innlagt! Men satser på jeg er hjemme i morgen og
Oppdatering:
Glede! Tv 1 er 2000 og tv 2 er 1900! så det er 11 og 17%,det er vi fornøyd med! gjennomstrømmning var fin og jentene spreke og fine..:)
Ønsker alle lykke til da om jeg blir innlagt! Men satser på jeg er hjemme i morgen og
Oppdatering:
Glede! Tv 1 er 2000 og tv 2 er 1900! så det er 11 og 17%,det er vi fornøyd med! gjennomstrømmning var fin og jentene spreke og fine..:)