Liten oppdatering på Laban..

Cutie Funny Bubbles skrev:
Godt at det er nå funnet ut hva det var med han.
Og jeg mener all ære til deg som har holdt ut. Og skjønner godt at du har vært innomtanken på å avlive han.
Men glad for at du ikke bestemte deg for det og sto løpet ut. Noe som nå har lønnet seg.  =)

Han var så ekstremt sinna... Jeg filma han, og det er skremmende å se nå hvor sint han egentlig var...
Nå er han bare en stor bamse

Så bra at de fant ut hva det var som plaget ham, og fantastisk at han ser ut til å bli helt bra!

Ååå! Så "godt" å høre, og håper dere får mange mange lykkelige år med han.  Det er ikke skjeldent det viser seg at en hund har vondt noe sted ved adferdsforandringer og hvis man har dritt hund oppførsel over lengre tid..... Vi avlivde vår forrige hannhund når han var knapt tre år etter han fløy på oss når vi satt ned mat til han, ved obduksjon visste det seg at han hadde hjernesvuls som trykket på nerver som gjorde at han hadde ekstremt vondt..
Jeg har fulgt med på innleggene dine om Laban i lengre tid og kan si at du er langt ifra en dårlig hundeeier! Kos dere videre :) 

Fly skrev:
Ååå! Så "godt" å høre, og håper dere får mange mange lykkelige år med han.  Det er ikke skjeldent det viser seg at en hund har vondt noe sted ved adferdsforandringer og hvis man har dritt hund oppførsel over lengre tid..... Vi avlivde vår forrige hannhund når han var knapt tre år etter han fløy på oss når vi satt ned mat til han, ved obduksjon visste det seg at han hadde hjernesvuls som trykket på nerver som gjorde at han hadde ekstremt vondt..
Jeg har fulgt med på innleggene dine om Laban i lengre tid og kan si at du er langt ifra en dårlig hundeeier! Kos dere videre :) 

Ja, var det jeg trodde også, at adferdsforandring kan være tegn på vondt, men dyrlegen kunne ikke finne noe... Så derfor trodde jeg han bare var gal, for jeg visste at jeg ikke var hovedproblemet, (selvom jeg helt sikkert har gjort litt feil også)

Stakkars lille hunden din! Er så fælt når de har vondt, og ikke kan fortelle oss hva det er!
Hvordan går det med hundene dine? (for du har to, ikke sant?) Eller er det den andre shetland sheepdogen din som blei avlivet? (hvis det er den rasen da..?)
Går det bra med den/de etter du fikk baby? 

Back
Topp