Liten oppdatering og et tilleggs sprsm:)

Litago2småtroll

Betatt av forumet
Hei!:)

Stikker snuten min inn og forteller at Noah skal bli storebror i slutten på Juni:) Vi venter en liten gutt til:)

Ser det ikke er så mye aktivitet her mer, jeg har "lusket" litt her inne etter at jeg fikk meg nytt nick, men ikke kommentert noe.

Mitt gamle nick var Litago87


Har også et sprsm.....lillegutt får tran før han legger seg, gir dere barna deres vitamin tilskudd eller lignende i tillegg? Vi var på 2års kontroll  i august og da sa helsesøster at vi ikke trengte å gi annet enn tran til han. Men min mor mener han bør få i seg mer vitaminer siden det er vinter og mange sykdommer som går..... hva gjør dere?:)

Håper ellers dere alle har det bra!!:) Savner det aktive forumet her...men det er vel bare slik det blir etterhvert i den travle hverdag!:)
 
Gratulerer med graviditeten... Nei her får ikke storebror noe i tillegg :/ han burde kanskje ha fått det, men med 2 stk uner 3 år så husker ikke hjernen min sånne ting!. Må virkelig bli flinkere jeg altså :O
 
jeg vil inn på den siden....
 


marit81 skrev:
gratulere med en liten på vei.  kan ikke svare deg på spørsmålet..

lite aktivitet her ja, men me har fått oss en facebook side.. e du der?


Nei har vist ikke fått med meg den siden.......
 
gratulere med en liten på vei.  kan ikke svare deg på spørsmålet..

 
 
Gratulerer så masse med en guttebaby i magen!
Tipper det blir stas med en lillebror til Noah!

Her får ikke snuppa noe.
Hun fikk en stund de tran-fiskene, men har slutta med de. Nå er det kun matinntaket som gir henne forhåpentligvis alt det hun trenger.

Du får slenge deg med på facebook.gruppa, der er det liv ;)
 
Back
Topp