Liten oppdatering fra oss!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Da har vi vært hos legen og min sønn har skarlagensfeber. Han har elendig almentilstand, og legen var redd for feber kramper. Så nå går han på pencelin og feberbedsettende så fort han viser tegn til feber.
Vi må vekke han flere ganger i løpet av natten for å kontrollere han.

Jeg gruer meg til i morgen for da må sambo på jobb, hater å være alene med han når han er så syk som nå. Spesielt når jeg også er sengeliggende enda. Så vi krysser nå fingrene for at både min pencelin og lillemann sin virker kjapt.
Stakkars lillemann han er bare to år men har gjort unna allerede tre forskjellige barnesykdommer [&o]
Noen som har erfaringer med skarlagensfeber?

God bedring! Håper han kommer seg kjapt!

huff[:(]
Sender go-bedring-klem til dere begge

Jeg hadde skarlagensfeber da jeg var liten, tror jeg gikk i 2. klasse, husker ikke så mye av det annet enn at jeg var skikkelig, skikkelig drita dårlig! Og at pencelinen smakte helt forferdelig, brekker meg den dag i dag hvis jeg kjenner lukten av den!!

Men, men, jeg ble da frisk [:D]

ORIGINAL: Venus83

Jeg hadde skarlagensfeber da jeg var liten, tror jeg gikk i 2. klasse, husker ikke så mye av det annet enn at jeg var skikkelig, skikkelig drita dårlig! Og at pencelinen smakte helt forferdelig, brekker meg den dag i dag hvis jeg kjenner lukten av den!!

Men, men, jeg ble da frisk [:D]

Ja han sa det at denne pencelinen smaker forferdelig! Men viktigste er at man blir frisk til slutt[:)]
Men sønn min elsker den, han pleier å spørre om mer. Men ikke nå da[&o]

Back
Topp