Liten matlyst

Vivv

Elsker forumet
Er det noen andre som har det slik og?
For meg så går det sååå mye opp og ned. En dag kan jeg ikke få nok mat, og en annen så har jeg ikke lyst på noe som helst, bare vann, kanskje melk. Kan umulig være bra nå som det kun er 5 uker igjen til termin. Er så redd jeg ikke får i "oss" nok næring.

Jeg har forsåvidt matlyst, men blir mett med en gang, så er ikke store porsjonene jeg får i meg. Noen dager har jeg skikkelig halsbrann, da forsvinner matlysten også, gjør det bare værre å spise :(

Jeg er normalvektig i utgangspunktet, så jeg tenker at om jeg ikke får i meg helt optimalt med næring disse siste ukene, så gjør det ikke så mye, har jo litt lagre å tære på :)

Jeg har også veldig dårlig matlyst om dagen.. Jeg er kjempesulten, men vil ikke ha noe. Mannen blir sprø av meg, fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise til noe måltid. Må sette opp en middagsplan for neste uke!

Jeg har også veldig dårlig matlyst om dagen.. Jeg er kjempesulten, men vil ikke ha noe. Mannen blir sprø av meg, fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise til noe måltid. Må sette opp en middagsplan for neste uke!
Akkurat sånn er jeg også..

Blir mye lettvindte løsninger dessverre.

jeg synes det varierer veldig i det siste, både hvor mye jeg orker å spise og hva jeg har lyst på. Men tenker at det bare er en periode og at det kommer til å endre seg:)

Kanskje ikke bra å si det, men litt godt å vite at det ikke bare er meg som har det slik :-) hehe

Back
Topp