Liten Mage

Karoli

Andre møte med forumet
Noen her som føler magen er stor en dag, mens dagen etterpå er den liten igjen?
Jeg er litt bekymret siden jeg har hatt 3 sa tidligere. Er 16 uker på vei, å føler ikke den har vokst så masse de siste 2 ukene. Er dette vanlig??

Min mage har også latt vente på seg, for så å komme kjemperaskt! Husker den forandra seg mye da jeg var like langt på veg som deg i løpet av dagen. Men nå er den stor og fin hele tiden. tror det er helt normalt jeg[;)]

Vises ikke så godt magen min [:(]

Håper den kommer sakte me sikkert, kanskje lettere for andre å se den vokse, for jeg ser på den hele tiden å vil den skal bli stor! Men tiden kommer vell... [:D]

Har ikke så lagt på meg så masse enda, rundt 3 kg! Syns de er litt lite. Kunne nesten ikke se på mamma at hun var gravid engang, kan de gå i arv dette me mager?!? Hehe.. [8D]

Har ei venninde som gikk opp over 30 kg, men hun sliter me å få de av igjen etter fødselen nå! [8|]

Får da håpe magen blir litt større enn mamma`s... syns det er så søtt me mage, fint å vise frem at en er gravid syns jeg! [:D]

Bortsett fra at jeg såg ei ung jente her en dag, med en utroli stor mage, ikke var det fint vær heller, men ho hadde på seg ei sånn hette jakke som så vidt dekte puppene, magen va heilt bar, va ikke akkurat dagen beste syn, kan jo ikke være godt for magen heller, om den blir for kald liksom...?! [8|]

Tar seg liksom ikke helt ut da, å dra på shopping me magen ute!

Men kan jo hende ho ikkje vil kjøpe se større klær!! (huff, den va stygg!)

Viser jo stolt frem den lille magen jeg og, sku ønske den va litt større, men treng vell ikke gå å håpe på de, den blir vell fort nok stor!! hehe [:D]

Jeg har en helt normal kroppsfaong, men magen vises ikke i det hele tatt, men når jeg ligger så er det en liten kul der. Skjønner ikke jeg=)

min blir mindre når jeg ligger den....[&:]

samme her.. er deilig å kunne strutte litt med magen selv om det meste bare er fett ennå [;)]

Back
Topp