liten mage...

spade

Blir kjent med forumet
heia alle sammen!! på 17 mai er jeg 18 uker på vei...og fremdeles har jeg nesten ik mage[8|] var på hjertelyd sist uke og alt var bra[:)] magen er steinhard på natten...det er vel fordi urinblæra ligger forran?? er det flere her som har hatt en så liten mage...når de er like langt på vei som meg? jeg studerer og fortalte nettopp klassen den fantastiske nyheten...da sa de blant annet: oi! hvor bærer du den henn? på ryggen? jeg blir jo nesten litt bedrøvet jeg når e hører sånn...men tror egentlig alt er bra!! jeg hadde jo ingen mage i det hele tatt før e ble gravid, flere sa faktisk at e hadde innovermage...hehe!! håper jaffal lykkeliten har det kjempebra i den lille magen min[:D]

jeg oxo ar ganske liten mage...

Da jeg gikk gravid med første mann så hadde jeg nesten ikke mage. Men etter uke 20 da husker jeg at den ble bare større og større[:)]
Den vil nok snart bli mer synlig skal du se[;)] 

godt at det er flere i samme båt[:D] takk nå lettet det litt mer!! det er liksom så veldig mange tanker som svirrer i hode når jeg er gravid for første gang i hele mitt liv!! vil jo at alt skal være bra med den lille[:D] og det tror jeg det er og!! er bare meg som er bekymret sånn som mammaer skal være[;)] hehe...ha en strålende helg...jeg holder egentlig på å lese t eksamen[:'(]

ha en strålende helg du oxo[:)]

heeeei, eg pleie ikje henga her men kult eg e og 18 uker akkurat på 17 mai... hihi.. måtte bare sei det:) kor e dokk fra dokk andre?

Back
Topp