Liten mage, stor mage, ingen mage?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Hva føler du selv at du har?
For dere som er flergangs: er den større eller mindre enn sist gang?

Akkurat nå om dagen føler jeg meg bare tjukk :( har fått litt mage, men ingen fin babykul, er 2gangs ... Magen er mindre nå enn sist gang :)

Den er nok større denne gangen, ja. Er en gutt nå og vil tro han blir litt større enn jentungen også :)

Andregangs mye mindre enn forje gang, gutt begge gangene :) det hender jeg tar meg i å glemme litt at jeg er gravid.

Vil si det er normal voksende mage :p Førstegangs, så jeg kan ikke sammenligne..

Fins det en kategori svær mage?? Første gang var den "bare" stor :P

Magen er større nå en de to andre gangene er like stor som når jeg var ca 30 uker sist. Er 21 uker nå :p blir jente denne gangen også.

2 gangs, syns den er større. Fikk ihvertfall mage mye fortere enn med første.

Flergangs og magen er større enn hva den var med de to andre ja. Lurer på hvordan den ser ut i slutten :o

3.gangs og magen kom fort! Større enn sist.

Jeg føler jeg har stor mage.. Er 22+0 nå, og har gått rundt å følt meg tjukk egentlig hele tiden, frem til for ett par uker siden.. Da begynte magen å se ut som om den var gravid og ikke bare stor!! Så nå har liksom magen "sluppet taket" :p

2 gangs, gutt nå, jente sist. Magen er mye mindre nå enn første gang. Jeg ser kun gravid ut om jeg er oppblåst og fremhever det, Kan gå i samme bukser og gensre som før jeg ble gravid. 22+1 i dag :p

Fins det en kategori svær mage?? Første gang var den "bare" stor :p
Hehe, jeg følte jeg var i den kategorien med min første. Fik kveldig tidlig mage, og på slutten lå den som en avlang og svær vannmelom og klasket mot lårene når jeg gikk :p

Back
Topp