Liten mage-kommentarer......LEI...

LadyOnHeels skrev:
jeg er lei av gravide som ikke tåler slikt snakk! ;) 

er normalt å spørre/ si slike ting til gravide. jeg føler meg liten denne gangen og får høre at jeg også ser liten ut i forhold til en annen som er større og har termin senere enn meg.. 

kunne ikke brydd meg mindre   

enig!

Bare for å ha sagt det er ikke en liten mage (som jeg får høre at jeg har) ensbetydende med at det er mindre tungt og en lek å gå gravid. Jeg får store unger (4,5 kg) og det er jo akkurat like tungt å gå og bære på som om magen skulle bule mer ut og oppover. En kan ha like ille bekken og ryggsmerter selv om en er "liten" som noen påstår. Den føles ikke liten å gå og bære på!! 

Til de som spør om hvorfor en ikke vil høre at en har liten mage er at (hvertfall jeg) føler at det ikke er tydelig å se at jeg er gravid, at folk kanskje bare tror jeg har lagt på meg litt, og det er ikke kult å ha følelsen av når du er 6 mnd på  vei. Da har du heller lyst å strutte med en stor mage. 

Nesly skrev:
Bare for å ha sagt det er ikke en liten mage (som jeg får høre at jeg har) ensbetydende med at det er mindre tungt og en lek å gå gravid. Jeg får store unger (4,5 kg) og det er jo akkurat like tungt å gå og bære på som om magen skulle bule mer ut og oppover. En kan ha like ille bekken og ryggsmerter selv om en er "liten" som noen påstår. Den føles ikke liten å gå og bære på!! 

Til de som spør om hvorfor en ikke vil høre at en har liten mage er at (hvertfall jeg) føler at det ikke er tydelig å se at jeg er gravid, at folk kanskje bare tror jeg har lagt på meg litt, og det er ikke kult å ha følelsen av når du er 6 mnd på  vei. Da har du heller lyst å strutte med en stor mage. 

det er ikke noe tyngre (i kilo) med liten mage nei, men det er mer praktisk.

de som har stor mage er kanskje lei av å høre at "nå er du vel snart fødeklar" når man har 4 mnd igjen, eller at grunnen til at magen vokser mer utover enn oppover er fordi man har slakke magemuskler eller at det er mye fett utenpå som gjør magen stor eller lignende. det er mange ting som sier om både stor og liten. men er fremdeles enig med ladyonheels.

Back
Topp