Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja jeg blir iallefall provosert av det, spesielt siden jeg alltid har hatt komplekser for høyden min (er 1,82) og nå skal alle bruke det som argument for at jeg har så liten mage.. Jadda..minn meg på at jeg er høy også, det har jeg jo aldri fått høre fra før?!Nesly skrev:
Har dessuten gått opp 10 kg allerede og har høyt SF mål, tenker litt sånn er jeg bare feit da siden folk ikke syns jeg har stor mage?
Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg hadde og liten mage, å fikk høre det hele tiden. Folk som hadde sagt det før, kunne si det flere ganger. Jeg jattet bare med de, men innerst inne irriterte det meg. Men nå i dag er jeg glad for at den var liten! Mye mindre å bli kvitt etterpå!;-) pluss at jeg fikk ikke laus hud:-DMelbamix skrev:
jeg er lei av gravide som ikke tåler slikt snakk! ;)LadyOnHeels skrev:
er normalt å spørre/ si slike ting til gravide. jeg føler meg liten denne gangen og får høre at jeg også ser liten ut i forhold til en annen som er større og har termin senere enn meg..
kunne ikke brydd meg mindre![]()
jeg er lei av gravide som ikke tåler slikt snakk! ;)LadyOnHeels skrev:
er normalt å spørre/ si slike ting til gravide. jeg føler meg liten denne gangen og får høre at jeg også ser liten ut i forhold til en annen som er større og har termin senere enn meg..
kunne ikke brydd meg mindre![]()