Liten kunstner! *bilder borte*

Vand

Forumet er livet
Sååå konsentrert! Flink å male inni hjertet! [:D][:D][:D]

'''

Ikke bare nok å være kunstner, skal være sjarmtroll også! [;)][;)][;)]

'''

-------------------------------

Takk for alle fine kommentarer! [:D]

søøte kunstneren da. Lurt å male uten klær[;)]

ORIGINAL: TauZa

søøte kunstneren da. Lurt å male uten klær[;)]

Veldig greit! [;)]

ORIGINAL: *skjønningene*

utrolig herlig og flink [:)][:)]

Hvor har du kjøpt den malingen? er det sånn på flaske (husker ikke hva det kalles)

Det er acrylmaling og er kjøpt på hobbybutikk! Ja, det er på sånne flasker! Varer i en evighet! [:D]

[:D] for en utrolig søt jente, nydelig!

ogs åså stor hun har blitt, sånn i ansiktet[:)] blir mer og mer lik storesøstra si[;)]

ORIGINAL: chrichri

[:D] for en utrolig søt jente, nydelig!

ogs åså stor hun har blitt, sånn i ansiktet[:)] blir mer og mer lik storesøstra si[;)]

Ja, hun har fått sånn "storjenteansikt" nå... Ikke noe baby igjen! [&o][:D] Ja, hun blir kanskje mer og mer lik henne når jeg virkelig ser på bildene[8D]

Så flink liten kunstner!!! Også så nydelig hun er Det smilet hennes kommer nok til å smelte mange guttehjerter etterhvert, så pass godt på henne [;)] Jeg syns også hun har blitt veldig lik storesøster!

ORIGINAL: tingeling1

Så flink liten kunstner!!! Også så nydelig hun er Det smilet hennes kommer nok til å smelte mange guttehjerter etterhvert, så pass godt på henne [;)] Jeg syns også hun har blitt veldig lik storesøster!

nå syns jeg hun begynner å bli grådig lik storesøster altså! Har ikke sett den likheten før nå jeg..
Utrolig flink også forresten :) Jeg må få torje til å tegne mer, han er ikke så flink :P haha

Back
Topp