Liten, kompakt vogn?

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Vi har en simo duo vogn og er jo egentlig veldig fornøyd med den, men den er så stor og tar så mye plass at vi må ha bagdelen inni bilen fordi det er ikke plass til understell og bag i bagasjerommet. Har egentlig en romslig bil med romslig bagasjerom, men orker ikke å skulle dra av hjula hver gang vi skal "en liten tur". Også veldig kjedelig å fylle hele bilen med vogn :p

Noen som har tips om en liten og kompakt vogn, som ikke er så veldig tung? :)
 
Skal du ha vogn bare for å gå på butikken feks? I såfall vil jeg anbefale Quinny Zapp med adapter til bilstolen. Vi har en sånn en, den er så liten at den går som håndbagasje på flyet, og er lett å ha med, kan ligge på gulvet nedenfor bilstolen når den ikke er i bruk.
Ellers vurderte vi bugabooen fordi den tar liten plass når den er lagt sammen. Men quinnyen er absolutt favoritten for miniturer.
 
Skal du ha vogn bare for å gå på butikken feks? I såfall vil jeg anbefale Quinny Zapp med adapter til bilstolen. Vi har en sånn en, den er så liten at den går som håndbagasje på flyet, og er lett å ha med, kan ligge på gulvet nedenfor bilstolen når den ikke er i bruk.
Ellers vurderte vi bugabooen fordi den tar liten plass når den er lagt sammen. Men quinnyen er absolutt favoritten for miniturer.
Ja, tenkte egentlig sånn tur på kjøpesenter osv. hvor jeg ikke trenger å drasse med meg en svær vogn. Får ikke plass mellom klesstativene med den store simo vogna. Hehe. Jeg sjekket opp det quinny understellet, men hvor får jeg kjøpt det? Går det ikke an å kjøpe "løst"? :)
 
Vi kjøpte den brukt på finn til 500kr. Så har vi en lett sportstrille til han blir litt større. Det er to typer zapp en som man kan legge bakover og en som ikke. Kjøpte den billigste av de siden den i første omgang skal brukes med bilstol. Aner ikke om man bare kan kjøpe understellet siden det ikke er en duovogn
 
Hehe litt rask der..
Er veldig fornøyd med den, veldig lett og go og trille har brio bilsol som jeg også kan klikke rett på vognen vis jeg ikke skal langt
 
Jeg har en simo som tur vogn og en liten en til å ha i bilen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp