liten glede over noe stort

ønskebarn

Flørter med forumet
den følelsen av å ikke føle glede over noe så stort som å være gravid,den er så utrolig kjip!

dette barnet er veldig høyt ønsket, det har ingen ting med det å gjøre, men etter å ha mistet 3 ganger så er jeg livredd det skal skje igjen, jeg går konstant bekymret over det, å UL den 6 mai er så langt fram i tid, jeg gruer meg så til hva jeg får se da, jeg finner ingen glede over at jeg skal på UL den dagen, jeg er bekymret fordi jeg er bekymret, jeg gråtet hver kveld fordi jeg er bekymret, jeg gråtet hver kveld fordi jeg ikke klrer å glede meg over dette å være gravid, å jeg er bekymret fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre…

ble et litt rotete innlegg dette her, men måtte bare få lufte det litt

ja, jeg har det utrolig kjipt!!

Uffda, skjønner godt at du har det kjipt. Disse første usikre ukene er virkelig tøffe for de fleste! Ekstra tøft blir det for de som har mistet tidligere.. Men det blir bedre.. Håper ukene går fort og at du har den støtten du trenger hjemme. Klem til deg!

Har det akkurat på samme måte som deg, klarer ikke glede meg, eller tørre å innse at jeg er gravid denne gangen :( har hatt 2 sa, 1 ma, og 1 xu i løpet av de 2 siste årene. Så dette barnet er veldig ønsket, merker denne gangen at jeg ikke innser at jeg er gravid i frykt for at noe skal skje igjen, var på ul I uke 7+6 og fikk se gode hjerteslag, men det er fortsatt så tidlig I graviditeten , masse lykke til, skjønner hvordan du har det, veit ikke helt hvordan jeg skal oppmuntre deg, men jeg håper vi klarer å slappe litt mer av etterhvert :)

uff ja, jeg håper vi klarer det, for dette tror jeg er den kjiiipeste følelsen jeg har hatt i hele mitt liv, føler liksom at jeg ikke ønsker barnet i magen, men det er jo helt feil, for jeg ønsker det jo mer en noe annet :)

Back
Topp