liten blødning

lille marihøne

Forelsket i forumet
Heisann! Melder meg inn her også[:)] Er det flere her som har farget utflod/blør litt? Hvor mye skal til for å spontanabort? Lei av å vente i uvisshet[8|] Skal ta en ny gravi test om 2-3 uker, fordi da vil HCG hormonet være ute av kroppen hvis jeg har sponabortert. Flott å komme i kontakt med andre på nett som har termin i februar, ettersom spiren er hemmelig for slekt og venner enda.

er uvisst hvor mye som skal til.. noen blør mye, noen blør lite... jeg mista, å jeg harre ikke blødd mye, men d strakk seg over lang tid..

noen blør faktisk gjennom hele svangerskapet å alt er vel.

Så om man blør litt, så er ikke det ensbetydende med at man mister.. det eneste man kan gjøre, er å få sjekket det.[;)]

Det går nok bra, ska du se[;)]

Tusen takk for svaret Trinemor!!

Hei på deg. I stedet for å gå og lure kan du ta en blodprøve nå og måle HCG-nivået ditt. Så kan du gjøre det samme om et par dager. Stiger verdiene er alt ok...
Pga abort i forrige svangerskap har jeg allerede tatt 4 slike blodprøver - og det er bare så godt å få vite at alt er ok...

Spør legen din om å ta en HCG-prøve på mandag og onsdag , så slipper du å vente så lenge....
Vet hvor ille det er å gå slik å lure...

Takk takk for tipset Snuppelura!

Back
Topp