Liten blødning

Tusen takk❤️ Vært noen tøffe dager nå❤️
Tror de fleste blir bekymra om de får blødning i svangerskap. Men det er mer vanlig enn man tror. Samtidig bør man jo sjekke det opp.
Jeg var 8+3 da den første blødningen kom. ❤️

håper så at det går bra for deg❤️❤️

Det skjønner jeg veldig godt :Heartred takk, håper det ordner seg snart for deg :Heartred:Heartred (hvis det er det du vil, da. Noen ganger trenger man jo litt tid på å komme seg).

Hvordan gikk det? :Heartred:Heartred

Tok blodprøve i går for å sjekke HCG og venter på svar. Skal ta ny test i morgen. Jeg blør fortsatt så jeg har ikke så noe særlig forhåpninger :( prøver å ikke tenke altfor mye på det, men merker at jeg er ukonsentrert på jobb…

Takk som spør :Heartred det er litt ensomt å gå gjennom det her, særlig siden vi ikke hadde fortalt om graviditeten til noen.

Tok blodprøve i går for å sjekke HCG og venter på svar. Skal ta ny test i morgen. Jeg blør fortsatt så jeg har ikke så noe særlig forhåpninger :( prøver å ikke tenke altfor mye på det, men merker at jeg er ukonsentrert på jobb…

Takk som spør :Heartred det er litt ensomt å gå gjennom det her, særlig siden vi ikke hadde fortalt om graviditeten til noen.
Skjønner det :Heartred Håper for dere, og om det ikke skulle gå denne gangen så er du ekstra fruktbar neste PP… har du mista før?

Skjønner det :Heartred Håper for dere, og om det ikke skulle gå denne gangen så er du ekstra fruktbar neste PP… har du mista før?

Tusen takk :Heartred fikk svar på første HCG måling nå og den er veldig lav (256). Så det var kjipe nyheter.

Ja, det er jo lov å håpe. Har mistet et par ganger før ja. Første gang var en SA i uke 5, og da ble jeg faktisk gravid påfølgende PP. Men da endte det med MA i uke 9/10. Og da tok det 5 måneder før jeg ble gravid igjen, men da satt til gjengjeld spiren hele veien :)

Tusen takk :Heartred fikk svar på første HCG måling nå og den er veldig lav (256). Så det var kjipe nyheter.

Ja, det er jo lov å håpe. Har mistet et par ganger før ja. Første gang var en SA i uke 5, og da ble jeg faktisk gravid påfølgende PP. Men da endte det med MA i uke 9/10. Og da tok det 5 måneder før jeg ble gravid igjen, men da satt til gjengjeld spiren hele veien :)
Ånei så dumt :oops::oops: Sender deg mange klemmer :Heartred:Heartred:Heartred godt og høre at det har gått hele veien før uansett :Heartred:Heartred

Hill, post: 27258551, member: 128754"]Tusen takk :Heartred fikk svar på første HCG måling nå og den er veldig lav (256). Så det var kjipe nyheter.

Ja, det er jo lov å håpe. Har mistet et par ganger før ja. Første gang var en SA i uke 5, og da ble jeg faktisk gravid påfølgende PP. Men da endte det med MA i uke 9/10. Og da tok det 5 måneder før jeg ble gravid igjen, men da satt til gjengjeld spiren hele veien :)[/QUOTE]

måtte innom igjen for å se hvordan det gikk med deg. Så leit og høre om lav hcg prøve. Uansett om man kanskje er litt forbredt så gjør det jo vondt med en slik beskjed❤️Jeg fikk telefon fredag ettermiddag fra min lege. Da hadde mine prøver falt fra 38000 onsdag til 10000 fredag. Urolig kjip start på helga, selv om jeg var forbredt håpte jeg i det lengste likevel. Man klamrer seg vel til håpet så lenge det går. ❤️
God klem

Ånei så dumt :oops::oops: Sender deg mange klemmer :Heartred:Heartred:Heartred godt og høre at det har gått hele veien før uansett :Heartred:Heartred

Takk :Heartred:Heartred ja, det hjelper veldig å vite at det kan gå! Jeg var mye mer stresset og bekymret da vi prøvde på førstemann. Og gleden over å ha ham hjelper også veldig akkurat nå :)

[/QUOTE] måtte innom igjen for å se hvordan det gikk med deg. Så leit og høre om lav hcg prøve. Uansett om man kanskje er litt forbredt så gjør det jo vondt med en slik beskjed❤️Jeg fikk telefon fredag ettermiddag fra min lege. Da hadde mine prøver falt fra 38000 onsdag til 10000 fredag. Urolig kjip start på helga, selv om jeg var forbredt håpte jeg i det lengste likevel. Man klamrer seg vel til håpet så lenge det går. ❤️
God klem[/QUOTE]

Så hyggelig av deg å tenke på meg :Heartred ja, man håper jo i det lengste så det er vondt selv om man har rukket å forberede seg litt. Det må i hvert fall være kjipt når man ligger så høyt i HCG som du gjorde i utgangspunktet :sorry: men jeg prøver å se det positive i at kroppen ser ut til å ordne opp selv. Og ikke minst at vi faktisk er i stand til å bli gravide :Heartred

Takk :Heartred:Heartred ja, det hjelper veldig å vite at det kan gå! Jeg var mye mer stresset og bekymret da vi prøvde på førstemann. Og gleden over å ha ham hjelper også veldig akkurat nå :)
Skjønner deg!! Jeg er nok der du var med første.. kjempe stressa for alt. Aner jo ikke om kroppen kan. Men den er nå veldig kvalm idag så er vell ett godt tegn det :rolleyes:
jeg teller bare ned til det magiske tallet uke 12. :love017

Håper det går for dere neste gang om det ikke skulle gå denne :Heartred

Skjønner deg!! Jeg er nok der du var med første.. kjempe stressa for alt. Aner jo ikke om kroppen kan. Men den er nå veldig kvalm idag så er vell ett godt tegn det :rolleyes:
jeg teller bare ned til det magiske tallet uke 12. :love017

Håper det går for dere neste gang om det ikke skulle gå denne :Heartred

Åh, jeg husker så godt hvordan det var sist. Klarte ikke å slappe ordentlig av før etter OUL (selv om jeg var på to TUL privat, hehe). Men var nok litt påvirket av at jeg hadde mistet et par ganger først. Det er absolutt et godt tegn at du er kvalm ja, selv om det er slitsomt :) håper det går bra for deres del (det gjør jo som regel det! Viktig å huske på :Heartred). Og tusen takk for det :Heartpink

Åh, jeg husker så godt hvordan det var sist. Klarte ikke å slappe ordentlig av før etter OUL (selv om jeg var på to TUL privat, hehe). Men var nok litt påvirket av at jeg hadde mistet et par ganger først. Det er absolutt et godt tegn at du er kvalm ja, selv om det er slitsomt :) håper det går bra for deres del (det gjør jo som regel det! Viktig å huske på :Heartred). Og tusen takk for det :Heartpink
Ja det går jo som oftest godt sier dem:Heartred Har du vært og sjekket årsaken til at du mister? Er det noen grunn til at kroppen støter bort? :love7 Jeg kommer også il og gå på 2 private UL, en neste uke 7+4 og en i uke 12-13 :notworthy

Her har det også blødningene tatt seg opp, får ikke svar på hcg før etter prøve 2. Men med de mengdene som kommer nå tenker jeg sjansen her også er veldig liten for at d går bra.
Så må nok bare krysse fingrene å satse på spire senere.
Her er mannen på reisejobb og jeg er alene hjemme med 4 barn. Gleder meg til han kommer hjem på lørdag ❤

Liten oppdatering: HCG-måling 2 viste 56. Ingen overraskelse, men godt å se at kroppen tydeligvis ordner opp. Fastlegen var snill og ga meg henvinsing til gynekolog, uten at jeg egentlig ba om det (har sikkert en sammenheng med at jeg er 37 år). Greit å sjekke selv om jeg fortsatt har god tro på at vi skal få til å lage baby på sikt :Heartred

Takk for fine ord her i tråden! Det har vært bra for meg å kunne skrive her :love7

Ja det går jo som oftest godt sier dem:Heartred Har du vært og sjekket årsaken til at du mister? Er det noen grunn til at kroppen støter bort? :love7 Jeg kommer også il og gå på 2 private UL, en neste uke 7+4 og en i uke 12-13 :notworthy

Nei, aldri sjekket opp siden det gikk på tredje forsøk sist. Tipper det har noe med alder å gjøre. Men skal en tur til gynekolog nå, så jeg får bare se hva som kommer ut av det :)

Lykke til videre med graviditeten :Heartred:Heartred

Her har det også blødningene tatt seg opp, får ikke svar på hcg før etter prøve 2. Men med de mengdene som kommer nå tenker jeg sjansen her også er veldig liten for at d går bra.
Så må nok bare krysse fingrene å satse på spire senere.
Her er mannen på reisejobb og jeg er alene hjemme med 4 barn. Gleder meg til han kommer hjem på lørdag ❤

Åh, føler med deg! Hvordan går det nå? Skjønner godt at du gleder deg til å få mannen hjem ja :Heartred

Nei, aldri sjekket opp siden det gikk på tredje forsøk sist. Tipper det har noe med alder å gjøre. Men skal en tur til gynekolog nå, så jeg får bare se hva som kommer ut av det :)

Lykke til videre med graviditeten :Heartred:Heartred
Så dumt, men godt kroppen ordner opp så tidlig. Heller det :Heartred Håper du blir raskt gravid igjen og at spira sitter neste gang :notworthy

Åh, føler med deg! Hvordan går det nå? Skjønner godt at du gleder deg til å få mannen hjem ja :Heartred

Her hadde jeg hcg på 80 som økte til 110, så fikk time hos gyn for å sjekke at det ikke var noe utenfor livmoren. Men alt så greit ut, de fant jo såklart ingenting som jeg forventet etter all blødningen. De ville jeg skulle ta ny hcg så de så at den gikk ned, og hcgprøve nr 3 viste 56, så da ordner kroppen opp selv.
Nå er det bare å prøve igjen❤ er veldig takknemlig for å ha 4 fine barn hjemme som jeg kan klemme når jeg vil❤

Back
Topp