Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg orker ikke tanken på å prøve i et år til. Vi fikk første positive test denne pp’en og det var første gang jeg har blitt gravid noen sinne. ÆsjDa tok blødningen seg skikkelig opp. Må gå med bind pga masse blod og koagler. Fått legetime idag for å snakke om det da min søster har mistet 13 ganger(!!) før hun fikk et barn ved hjelp av støttemedisin. Jeg håper ikke at jeg også må igjennom dette også! Uffameg. Vi som endelig fikk det tilJeg orker ikke tanken på å prøve i et år til. Vi fikk første positive test denne pp’en og det var første gang jeg har blitt gravid noen sinne. Æsj
Sender deg mange store gode trøstebamseklemmer

Veldig trist å høre, nå ble jeg lei meg...Da tok blødningen seg skikkelig opp. Må gå med bind pga masse blod og koagler. Fått legetime idag for å snakke om det da min søster har mistet 13 ganger(!!) før hun fikk et barn ved hjelp av støttemedisin. Jeg håper ikke at jeg også må igjennom dette også! Uffameg. Vi som endelig fikk det tilJeg orker ikke tanken på å prøve i et år til. Vi fikk første positive test denne pp’en og det var første gang jeg har blitt gravid noen sinne. Æsj
Sender en stor klem
sender deg en klem, selv om det sikkert er en mager trøst nåJeg har vært hos legen nå og dette sammen med at pappa er alvorlig syk så tilba han meg sykemelding frem til mandag. Jeg er glad for at han er så forståelsesfull! I tillegg sa han nå at jeg skal få henvisning til gynekolog og at blodprøver skal tas to uker etter neste menstruasjon.
ta vare på deg selv, jeg vet hvor tungt det er å miste