Liten blødning

Da tok blødningen seg skikkelig opp. Må gå med bind pga masse blod og koagler. Fått legetime idag for å snakke om det da min søster har mistet 13 ganger(!!) før hun fikk et barn ved hjelp av støttemedisin. Jeg håper ikke at jeg også må igjennom dette også! Uffameg. Vi som endelig fikk det til :smiley-angry017 Jeg orker ikke tanken på å prøve i et år til. Vi fikk første positive test denne pp’en og det var første gang jeg har blitt gravid noen sinne. Æsj

Da tok blødningen seg skikkelig opp. Må gå med bind pga masse blod og koagler. Fått legetime idag for å snakke om det da min søster har mistet 13 ganger(!!) før hun fikk et barn ved hjelp av støttemedisin. Jeg håper ikke at jeg også må igjennom dette også! Uffameg. Vi som endelig fikk det til :smiley-angry017 Jeg orker ikke tanken på å prøve i et år til. Vi fikk første positive test denne pp’en og det var første gang jeg har blitt gravid noen sinne. Æsj

Huff, dette gjør meg vondt å lese:( Ble ordentlig lei meg på deres vegne:( Håper du får god oppfølging og hjelp av legen på veien videre:Heartred Sender deg mange store gode trøstebamseklemmer:smiley-angelic003:Heartbigred

Det var veldig vondt å lese, :( masse gode tanker, bra energi og super klem!!:smiley-angelic003:smiley-angelic003ønsker deg alt best

Jeg har vært hos legen nå og dette sammen med at pappa er alvorlig syk så tilba han meg sykemelding frem til mandag. Jeg er glad for at han er så forståelsesfull! I tillegg sa han nå at jeg skal få henvisning til gynekolog og at blodprøver skal tas to uker etter neste menstruasjon.

Veldig trist å høre, nå ble jeg lei meg...:( Håper legetimen går fint og at du får god oppfølging videre:Heartred Sender en stor klem:Heartred

Dette var trist å lese! Håper du får god oppfølging videre og at det klaffer neste gang. Riktig god bedring til din far også ❤️

Jeg har vært hos legen nå og dette sammen med at pappa er alvorlig syk så tilba han meg sykemelding frem til mandag. Jeg er glad for at han er så forståelsesfull! I tillegg sa han nå at jeg skal få henvisning til gynekolog og at blodprøver skal tas to uker etter neste menstruasjon.
sender deg en klem, selv om det sikkert er en mager trøst nå:Heartredta vare på deg selv, jeg vet hvor tungt det er å miste:Heartpink

Veldig leit å lese at du går igjennom dette ❤️ Godt de tar dette alvorlig så du får hjelp nå så håper jeg at spiren sitter i 9mnd neste gang ❤️

Jeg har selv vært igjennom dette flere ganger og veit det er tøft. Mitt råd er, snakk om det, til alle du måtte ønske. Det blir en ganske ensom og usynlig sorg om du ikke gjør det!

Back
Topp